پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نيرو و امکانات براي محروميت‌زدايي و جهش توليد تجميع شود

کد خبر: 153997 تاریخ انتشار: 1399/04/04
نمایش: 4720
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هرچه نيرو و امکانات در راستاي محروميت‌زدايي، جهش توليد، معيشت، اشتغال و رونق توليد به کار گرفته شود، قطعا مي‌توان آثار اقدامات آن را در کشور مشاهده کرد.
اقبال عباسي چهارم تيرماه در جلسه نهضت جهش توليد و پشتيباني از گروه‌هاي جهادي در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در مواقعي که نيرو، پتانسيل و امکانات در کنار هم تجميع و از موازي‌کاري جلوگيري مي‌شود، مي‌توان شاهد توسعه و رضايت‌مندي مردم بود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در طول ۴۰ سال گذشته بارها ثابت شده است که هرگاه تمام امکانات و ظرفيت‌ها در کنار هم قرار گرفت، شاهد موفقيت‌هاي چشمگير بوديم، نمونه موفق اين هماهنگي و وحدت ۸ سال دفاع مقدس بود، در بحث محروميت‌زدايي نيز مي‌توان از ظرفيت نيروهاي بسيجي و جهادي بهره‌مند شد.

وي تأکيد کرد: هرچه نيرو و امکانات در راستاي محروميت‌زدايي، جهش توليد، معيشت، اشتغال و رونق توليد به کار گرفته شود، قطعا مي‌توان آثار اقدامات آن را در کشور مشاهده کرد.

عباسي بيان کرد: دستگاه‌هاي اجرايي از جمله بنيادمسکن، بهزيستي، کميته‌امداد، برنامه و بودجه و آب و فاضلاب پروژه‌هاي عمراني خود را که نيازمند کمک بسيج سازندگي براي اتمام است احصا و به صورت تجميعي براي عقد قرارداد آماده کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07