پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

بهره‌وري در دستگاههاي اجرايي مورد توجه باشد

کد خبر: 154556 تاریخ انتشار: 1399/07/12
نمایش: 2377
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نقش بهره‌وري در ساختار اداري گفت:بهره‌وري در حوزه‌هاي مختلف دستگاه‌هاي اجرايي بايد مورد توجه قرار گيرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي راهبري توسعه مديريت استان  اظهار داشت: دستگاه‌هاي اجرايي بايد در ارزيابي عملکرد مشارکت جدي داشته باشند و پس از اعلام دستگاه‌هاي برتر و برگزاري جشنواره شهيد رجايي گلايه‌مند نشوند.

اقبال عباسي افزود: دستگاه‌هاي اجرايي استان براي انجام مراحل ارزيابي زمان مناسب اختصاص داده و در مرحله اوليه ارزيابي، مستندات لازم را کارشناسان مربوطه در دستگاه ارائه و موارد را پيگيري و بررسي کنند.

وي تاکيد کرد: اطلاع‌رساني لازم در زمينه نحوه امتيازدهي و ارزيابي براساس ارائه مستندات به دستگاه ها صورت گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مکاتبه‌اي با وزارتخانه يا سازمان مربوط در خصوص دستگاه‌هاي اجرايي که در ارزيابي مشارکت نکرده‌اند انجام شود که ضمن تذکر به اين دستگاه‌ها، دستور بررسي علت عدم مشارکت داده شود.

عباسي بيان کرد: در برخي از ادارات مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي مبني بر تفکيک جنسيتي به خوبي رعايت نشده که بايد اين موضوع بررسي شود.

وي اضافه کرد :طرح تفکيک جنسيتي در جاهايي گريزناپذير است و اقايان و خانم ها بايد کنار هم کار کنند ولي طبيعتا اگر اين تفکيک به صورت منطقي اتفاق بيفتد قطعا بهتر خواهد بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07