پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

گازکشي منازل مددجويان تحت پوشش کميته امداد انجام مي شود

کد خبر: 154834 تاریخ انتشار: 1399/09/11 21:20:33
نمایش: 2184
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: کميته‌امداد استان ليست مددجويان تحت پوشش که منازل آن‌ها نيازمند گازکشي است را در اختيار شرکت گاز و اتحاديه گازرساني و سازمان صمت قرار دهد تا عمليات گازکشي با کمترين هزينه براي اين خانوارها انجام شود.

مجيد نظري ۱۱ آبان‌ماه در جلسه پيگيري و تسريع در گازکشي منازل مسکوني مددجويان تحت پوشش کميته امداد چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: تسريع در روند گاز کشي به منازل مسکوني مددجويان کميته‌امداد همکاري تمامي ارگان‌هاي مربوطه را مي‌طلبد و بايد در اين خصوص همکاري لازم را داشته باشند.

 معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص تامين اعتبار جهت انجام عمليات گازکشي به منازل مسکوني مددجويان تحت پوشش کميته امداد در استان، تاکيد کرد: اداره‌کل مربوطه از طريق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان و فرمانداران شهرستان‌ها در جلسات مرتبط اين مسئله را پيگيري کند.

وي با بيان اينکه شرکت گاز پس از اتمام فرآيند گازکشي و تاييد مهندسان نظام مهندسي بحث معافيت مددجويان از حق انشعاب را در اولويت پيگيري قرار دهد، عنوان کرد: کميته‌امداد چهارمحال و بختياري ليست مددجويان تحت پوشش که منازل آن‌ها نيازمند گازکشي است را در اختيار شرکت گاز و اتحاديه گازرساني و سازمان صمت قرار دهد تا عمليات گازکشي بانازلترين قيمت براي اين خانوارها انجام شود.

نظري با بيان اينکه گازکشي منازل مددجويان کميته امداد چهارمحال و بختياري در هر شهرستان و هر منطقه بايد به‌صورت مجزا به مجريان اين امر محول شود، خاطرنشان کرد: کارشناسان نظام مهندسي موظف به بازديد، استعلام و رفع نواقص گازکشي منازل مددجويان تحت پوشش کميته ‌امداد ظرف حداکثر ۷۲ ساعت هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07