پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ورود به ادارات چهارمحال و بختياري مستلزم ارائه کارت ملي است

کد خبر: 154852 تاریخ انتشار: 1399/09/12
نمایش: 1875
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شيوه ويروس کرونا و به منظور قطع زنجيره انتقال آن گفت: به منظور شناسايي بيماران مبتلا به کرونا و جلوگيري از حضور آن‌ها در تجمعات، ارائه کارت ملي در محل ورودي ادارات از سوي مراجعه‌کنندگان الزامي است.


اقبال عباسي روز چهارشنبه در جلسه ستاد استاني مقابله با بيماري کرونا افزود: يکي از مهمترين دلايل شيوع کرونا در استان، حضور در دورهمي‌ها و تجمعات است از اين‌رو برنامه‌ريزي شده تا ورود به مناطق شلوغ و پرتردد استان به ويژه ادارات دولتي با نظارت بيشتري انجام گيرد.

وي ادامه داد: با نظارت بر ورودي ادارات و مکان‌هاي پرتجمع، بيماريابي با سرعت بيشتري انجام شده و از گسترش بيماري در سطح جامعه جلوگيري مي‌شود.

عباسي در ادامه از تداوم برخي محدوديت‌هاي ناشي از کرونا در استان از هفته آينده خبر داد و گفت: چنانچه اين تصميمات با مصوبه ستاد ملي کرونا مغايرت نداشته باشد فعاليت اصناف و بازار تا ساعت ۱۸ و تردد در سطح شهر از ساعت ۲۱ تا چهار صبح همچنان در استان ممنوع خواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه در برخي از ادارات و نهادها مصوبات ستاد کرونا به خوبي رعايت نمي‌شود، تصريح کرد: اگر مدير دستگاهي در اجراي اين تصميمات تمکين نکند در ابتدا به وي تذکر داده مي‌شود اما چنانچه اين بي‌توجهي همچنان ادامه داشته باشد، مدير متخلف به تخلفات اداري معرفي مي‌شود.

عباسي خاطر نشان کرد: اگر در شهرستاني مراسم توديع و معارفه خارج از عرف برگزار شود فرماندار شهرستان مربوطه بايد در اين خصوص پاسخگو باشد.

وي با قدرداني از اصناف و بازاريان استان در اجراي صحيح و کامل محدوديت‌هاي کرونا، بر حمايت از اين اقشار تاکيد کرد و گفت: اصناف از اول آذر به مدت يک ماه از پرداخت ماليات و بيمه معاف هستند و چنانچه چک برگشتي داشته باشند جريمه‌هاي ناشي از آن بي‌اثر مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه طرح جهادي سلامت و محله‌محور سردار شهيد حاج قاسم سليماني را از طرح‌هاي مهم کشور براي مقابله با کرونا برشمرد و گفت: مي‌توان گفت اين طرح با برنامه‌ريزي و سازماندهي خوبي که دارد در دنيا بي‌نظير است.

عباسي افزود: تاکنون ۱۴۵ پايگاه سلامت محور در قالب اين طرح در استان فعال شده است و طبق پيش‌بيني‌ها اين تعداد پايگاه به يک هزار و ۲۰۰ مورد افزايش مي‌يابد.

وي تصريح کرد: فرمانداران شهرستان هاي ۱۰گانه در اجراي هرچه بهتر اين طرح با ارائه امکانات و تجهيزاتي که در اختيار دارند به نحو شايسته‌اي همکاري کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07