پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

حريم قانوني در توسعه شهرهاي چهارمحال وبختياري رعايت شود

کد خبر: 154865 تاریخ انتشار: 1399/09/15
نمایش: 1542
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي به ‌خصوص در مناطق شهري، رعايت حريم‌هاي قانوني مرتبط با فعاليت دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدمات‌رساني مورد توجه قرار گيرد.

مجيد نظري در کارگروه امور زيربنايي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در همين راستا بايد پاسخ استعلام دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدمات‌رسان بروز باشد.
وي افزود: براي تسريع در روند تصويب طرح‌هاي توسعه‌اي بايد نمايندگان دستگاه‌هاي اجرايي و شرکت‌هاي خدمات‌رسان، با اطلاعات به روز و حساسيت بالا در نشست‌هاي مرتبط با کارگروه امور زيربنايي حاضر شوند.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۱۷ مکان براي راه‌اندازي شهرک‌هاي کشاورزي و دامپروري در استان شناسايي شده است. 
نظري تصريح کرد: طرح اين مکان‌هاي شناسايي شده، براي انجام مطالعات اوليه در دستور کار قرار گرفته است.
وي يادآور شد: پيش از اين ۱۰ شهرک کشاورزي و دامپروري در چهارمحال و بختياري شناسايي و فعال شده است.
گفتني است، اعضاي کارگروه امور زيربنايي چهارمحال و بختياري با کليات اجرايي هشت طرح در حوزه‌هاي پرورش گوسفند داشتي، مجتمع خدماتي رفاهي، آرامستان لردگان به وسعت ۷۷ هزار مترمربع، پارکينگ ماشين‌آلات سنگين شهر نقنه به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، حمل و نقل و انبارداري شهرداري نقنه به وسعت ۳۲ هزار مترمربع، طرح هادي شهر بازفت به مساحت ۷۴.۹ هکتار با نرخ رشد ۲.۸۴ درصد و جمعيت پيشنهادي دو هزار و ۷۳۸ نفر در افق سال ۱۴۱۰ را تصويب کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07