پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار:

مردم مراسم شب يلدا را به صورت مجازي برگزار کنند

کد خبر: 154951 تاریخ انتشار: 1399/09/25
نمایش: 1845
اخبار
️معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: از ظرفيت رسانه‌ها براي ترغيب و تشويق مردم براي برگزاري يلدا به‌صورت مجازي و کمک به کادر درمان استفاده شود.
جعفر مرداني ۲۵ آذر ماه در بيست و دومين نشست شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ۵۰۰ کارگروه توليد خبر در استان ايجاد شده است، اظهار داشت: خوشبختانه اين محتواها با استقبال خوب فعالان فضاي مجازي در استان مواجه شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: نياز است از ظرفيت رسانه‌هاي مکتوب و مجازي در راستاي اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي مردم از خطرات دورهمي‌هاي شب يلدا استفاده کرد.

وي با بيان اينکه بايد مردم را به ماندن در خانه و برگزاري شب يلدا به‌صورت مجازي ترغيب کنيم، بيان کرد: خوشبختانه محدوديت‌هاي اعمال شده از ابتداي آذر ماه در چهارمحال و بختياري موجب کاهش تعداد بيماران مبتلا به کرونا و موارد فوتي ناشي از کرونا شد، برگزاري آئين شب يلدا به روال سال‌هاي قبل مي‌تواند موجب افزايش مجدد تعداد مبتلايان به اين بيماري در استان و قرار گرفتن در وضعيت قرمز شود.

مرداني تاکيد کرد: بنابراين براي ترغيب و تشويق مردم به برگزاري يلداي مجازي و ماندن در خانه مي‌توان از ظرفيت صدا و سيما، رسانه‌ها، خبرگزاري‌ها، شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي استفاده کرد، برگزاري آيين شب يلدا به‌صورت مجازي موجب کاهش شيوع بيماري و بار مراجعات به مراکز درماني و به نوعي قدرداني از زحمات پرستاران و کادر درمان است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي بزرگداشت روز پرستار در مرکز استان و شهرستان هاي تابعه، عنوان کرد: بايد در اين روزها قدردان زحمات کادردرمان باشيم که ايثارگرانه در حال خدمات‌‌رساني به بيماران هستند، قطعا رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي بهترين کمک به کادر درمان در اين ايام است.

وي يادآور شد: پيشنهاد تعطيلي گروه‌هاي شغلي دو، سه و چهار و منع تردد از ساعت ۱۸ روزهاي ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در حال بررسي است.

لازم به ذکر است، نحوه درج اخبار و تيترهاي مربوط به ترور شهيد فخري‌زاده، مشکلات معيشتي، تامين مايحتاج مردم، گراني برخي اقلام خوراکي و مصرفي مورد نياز، ترکيدگي لوله انتقال نفت مارون در منطقه ميانکوه اردل در رسانه‌هاي استان از ديگر مباحث مطرح شده در شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06