پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

قاليباف به همراه استاندار از طرح‌هاي چهارمحال و بختياري ديدن کرد

کد خبر: 155110 تاریخ انتشار: 1399/10/17
نمایش: 1777
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري شامگاه چهارشنبه در تشريح برنامه‌هاي نخستين روز سفر محمدباقر قاليباف به اين استان اظهار داشت: رييس مجلس شوراي اسلامي پس از ورود به استان در فرودگاه شهرکرد، سفر هوايي خود به شهرستان‌هاي اردل، لردگان، بروجن و بن را آغاز و از تعدادي از طرح‌هاي مهم اين شهرستان ها ديدن کرد.
اقبال عباسي افزود: رييس قوه مقننه در سفر به شهرستان اردل از محور ارتباطي اردل به دوپلان و تونل گورميزه ديدن کرد و قول مساعد داد تا تخصيص اعتبار لازم براي تکميل اين طرح که عمليات اجرايي آن بيش از ۱۰ سال به طول انجاميده را پيگيري کند.

وي ادامه داد: محمدباقر قاليباف پس از آن با بازديد هوايي از منطقه سخت‌گذر و کوهستاني ميانکوه و موقعيت جغرافيايي خطوط انتقال نفت مارون به اصفهان، پيگير مشکلات ناشي از شکستگي لوله نفت در اين منطقه شد و وعده داد با وزير نفت در خصوص ارتقاي ايمني خط لوله و پيگيري خسارت‌ها و مطالبات مردم گفتگو کند.

استاندار چهارمحال و بختياري، بازديد هوايي از چاه‌هاي نفتي و سدهاي خرسان۳ و کارون۴ را از جمله برنامه‌هاي سفر محمدباقر قاليباف به شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا برشمرد و اظهار داشت: بازديد ميداني از جاده لردگان به ايذه از ديگر برنامه‌هاي سفر رييس مجلس به اين منطقه بود که اميد است با توجه به اهميت بالاي ايمني اين محور ارتباطي، اعتبار لازم براي سرعت‌بخشي به اين پروژه در برنامه‌هاي مجلس قرار گيرد.

عباسي با اشاره به بازديد رييس قوه مقننه از مجتمع فولاد سفيددشت و کارخانه توليد ورق خودرو در شهرستان بروجن، خاطر نشان کرد: تکميل زنجيره توليد فولاد از موضوعاتي بود که در اين بازديدها مورد تاکيد قرار گرفت.

وي، بررسي و نظارت بر اجراي طرح بن به بروجن را آخرين برنامه محمدباقر قاليباف در نخستين روز از سفر خود به چهارمحال و بختياري اعلام کرد و افزود: در اين ديدار که در منطقه يانچشمه شهرستان بن انجام گرفت، ضمن بررسي مشکلات آبي استان بر ضرورت اجراي طرح آبرساني بن به بروجن تاکيد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07