پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

رعايت اصول مناسب‌سازي اماکن براي رفاه حال معلولان و جانبازان الزامي است.

کد خبر: 155142 تاریخ انتشار: 1399/10/23
نمایش: 1885
اخبار
️معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رعايت اصول آماده‌سازي و مناسب‌سازي اماکن عمومي، بانک‌ها و ساير مراکز براي رفاه حال معلولان و جانبازان الزامي است.
مجيد نظري ۲۳ دي‌ماه در جلسه کميته مناسب‌سازي اماکن عمومي در چهارمحال و بختياري براي رفاه حال معلولان و جانبازان، اظهار داشت: يکي از پارامترهاي ارزيابي مديران در جشنواره شهيد رجايي موضوع مناسب‌سازي اماکن براي  ارائه خدمات به قشر معلول و جانباز است.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: در اين راستا اداراتي که در بحث مناسب‌سازي اماکن عمومي کوتاهي کرده‌اند نياز است تلاش خود را در اين حوزه مضاعف کنند، همچنين جلسات مناسب‌سازي اماکن عمومي در شهرستان‌ها به رياست فرمانداران برگزار شود و مشکلات اين حوزه احصا و به دبيرخانه ارجاع داده شود.

وي با بيان اينکه صدا و سيماي مرکز استان با همکاري اداره‌کل بهزيستي چهارمحال و بختياري مشکلات معلولان در خصوص مناسب‌سازي اماکن و معابر عمومي را اطلاع‌رساني کند، تاکيد کرد: بانک‌ها موظف به اطلاع‌رساني به دبيرخانه کميته مناسب‌سازي اماکن عمومي در استان در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه مناسب‌سازي و ارائه خدمات به معلولان و جانبازان هستند.

نظري گفت: با توجه به آمادگي بانک شهر در خصوص ايجاد اتوبانک براي معلولان و جانبازان، نياز است ساير بانک‌ها نيز همکاري لازم را داشته باشند.

 معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در پايان خاطر نشان کرد: رعايت اصول آماده‌سازي و مناسب‌سازي اماکن عمومي، بانک‌ها و ساير مراکز الزامي است و شهرداري موظف است بر بازسازي و پايان کار به اماکني که اصول مناسب‌سازي را رعايت نمي‌کنند نظارت کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07