پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

تلاش مسئولين بايد در جهت قوي‌تر شدن کشور باشد

کد خبر: 155374 تاریخ انتشار: 1399/11/19
نمایش: 1993
اخبار
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايستي مسئولان و مردم تلاش خود را براي توانمند شدن کشور بکار بگيرند.
ليلا محمديان ۱۹ بهمن‌ماه در آيين اختتاميه هفتمين جشنواره دانشجويي حرکت در شهرکرد اظهار کرد: اگر حرکتي وجود نداشته باشد، برکتي نيز در کار نخواهد بود، برکت در دل حرکت نهفته است و بايد با حرکت‌ به ذهن و ايده‌ها برکت بدهيم.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه همه افراد انواع تجربه‌ها را پشت سر گذاشته‌اند، افزود: هيچ زماني نمي‌توان پله‌هاي موفقيت و ترقي را به سرعت يا يکي در ميان طي کرد، اگر پله‌هاي موفقيت را با تجربه و تلاش طي کنيم، قطعا به قله‌هاي خودکفايي خواهيم رسيد.

وي ضمن گراميداشت ايام‌الله دهه مبارک فجر يادآور شد: امروز مديون تمامي افرادي هستيم که درخت انقلاب را با خون خود آبياري کرده و به دست ما رساندند، بر روان پاک امام راحل و شهداي گرانقدر اسلام درود مي فرستيم.

محمديان خاطر نشان کرد: امروزه شرايط سختي را به لحاظ وجود ويروس منحوس کرونا و تحريم‌هاي ظالمانه دشمنان سپري مي‌کنيم، اما با ياري خداوند اين روزها را هم پشت سر خواهيم گذاشت.

 معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه جشنواره حرکت پر از تلاش و تفکر است، تصريح کرد: ان‌شاءالله با ياري خداوند و با تلاش دانشجويان مي‌توان ايراني آبا و سربلند به آيندگان تحويل داد.

وي تاکيد کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبري وظيفه داريم اميد را در اجتماع بالا ببريم، بايستي مسئولان و مردم تلاش خود را براي توانمند شدن کشور بکار بگيرند، اين امر مهم با اتحاد، حضور، صبر، استقامت، کار جهادي و پرهيز از تنبلي محقق مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07