پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

محدوديت‌هاي کرونايي در چهارمحال و بختياري سخت‌گيرانه‌تر اعمال شود

کد خبر: 155377 تاریخ انتشار: 1399/11/20
نمایش: 2180
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي مقابله با ويروس کرونا بايد سخت‌گيرانه‌تر اعمال شود،گفت: رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي در دوران شيوع ويروس کرونا مورد توجه مسوولان باشد تا شيوع اين ويروس صعودي و افزايشي نشود.
اقبال عباسي شامگاه دوشنبه در ستاد استاني مقابله با ويروس کرونا در چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در نشست بعدي اين ستاد در استان، برنامه‌اي براي اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي مقابله با بيماري کوويد ۱۹ در حدود اختيارات استاني تدوين و ارائه شود.

عباسي خطر افزايش مبتلايان به ويروس کرونا به‌دنبال برگزاري اجتماع‌هاي طولاني در فضاهاي سربسته و متراکم را يادآور شد و تصريح کرد: به ‌منظور جلوگيري از شکل‌گيري اين تجمع‌ها، بايد نظارت بيش‌تري از سوي مسوولان مرتبط انجام شود.

وي با گرامي‌داشت چهل و دومين فجر پيروزي انقلاب اسلامي ايران يادآور شد: مراسم گراميداشت ۲۲ بهمن‌ماه امسال، تنها به ‌صورت خودرويي و موتوري برگزار مي‌شود.

عباسي اظهار داشت: در روند برگزاري نمايشگاه‌هاي تخصصي براساس قانون و مطابق با استان‌هاي هم‌جوار به‌صورت سخت‌گيرانه‌تر تصميم‌گيري شود.

گفتني است، اعضاي ستاد استاني مقابله با ويروس کرونا با بررسي کارشناسي نحوه برگزاري پنج روزه نمايشگاه تخصصي مبل و دکوراسيون داخلي تا پايان ماه‌جاري با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي و اعمال تخفيف ۵۰ درصدي حضور متقاضيان اين صنعت در استان موافقت کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07