پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
️معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

️نتايج هشتمين آزمون فراگير استخدامي وزارت کشور منتشر شد

کد خبر: 155381 تاریخ انتشار: 1399/11/21 23:25:21
نمایش: 3499
اخبار
️نتايج اوليه افراد مجاز در هشتمين آزمون استخدامي و فهرست داوطلبان مجاز به ارائه مدارک در پرتال استانداري چهارمحال و بختياري منتشر شد.
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تبريک به افراد مجاز در آزمون استخدامي گفت: پيرو اطلاعيه قبلي در خصوص انتشار نتايج آزمون استخدامي کتبي و اعلام داوطلبين مجاز به‌منظور طي مراحل بعدي، اسامي افراد مذکور در پايگاه اطلاع‌رساني استانداري چهارمحال و بختياري به آدرس ostan-chb.ir/azmoon درج گرديده است.

ليلا محمديان افزود: کليه افراد ذکر شده در نتايج مي‌بايست از تاريخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۵ به دبيرستان دخترانه شهيد باهنر شهرکرد واقع در خيابان کاشاني، کوچه ۳۱، روبروي پارک دانش‌آموز، بر اساس تابلوهاي راهنما به محل دريافت و رسيدگي مدارک مراجعه نمايند.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در اين بخش از فرآيند، ضمن اطلاع‌رساني به مجموعه مشمول و ذينفعان، کليه مدارک بر اساس مندرجات آگهي از داوطلبان دريافت خواهد گرديد، سپس اعتبارسنجي مدارک بر اساس مصاديق مورد اذعان و قوانين و مقررات صورت مي‌پذيرد.

وي اضافه کرد: نتايج بررسي مدارک به‌منظور امتياز بندي جديد و اعلام چند برابر ظرفيت جهت مصاحبه در سايت سازمان سنجش درج و ثبت مي‌شود.

محمديان خاطر نشان کرد: فرمانداري‌ها و بخشداري‌هاي چهارمحال و بختياري داراي ۵۴ سهميه استخدامي بودند که ۱۳۷ نفر از طرف سازمان سنجش و آموزش کشور به‌عنوان مجاز مرحله اول معرفي شدند.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: کليه داوطلبان به‌منظور آگاهي از ادامه روند استخدامي و اطلاعيه‌ها به سايت استانداري چهارمحال و بختياري مراجعه مستمر داشته باشند. محل رسمي درج آگهي‌ها جهت اطلاع رساني، وب سايت رسمي استانداري و فرمانداري‌هاي تابعه خواهد بود و مسئوليت عدم پيگيري، بر عهده داوطلبان مي باشد، لازم به ذکر است عدم مراجعه در موعد مقرر به مفهوم انصراف قطعي داوطلبان از ادامه فرآيند استخدام خواهد بود.

محمديان اضافه کرد: چهار اقدام اصلي اطلاع‌رساني، اخذ مدارک، اعتبارسنجي و ثبت اقدامات در سايت سازمان سنجش به‌عنوان محور گام اول است که بعد از اعلام قطعي نتايج از طرف سازمان سنجش فرآيند اعلام زمانبندي مصاحبه آغاز مي‌شود.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار چهارمحال و بختياري ضمن تاکيد بر مطالعه دقيق آگهي‌هاي مندرج در وب‌سايت استانداري، اشاره کرد: تمامي مندرجات وب‌سايت رسمي استانداري و فرمانداري‌ها ملاک عمل خواهد بود، بنابراين داوطلبان قبل از مراجعه، مندرجات انتشار يافته از مبادي مذکور را با دقت مطالعه کنند و به‌منظور صيانت از سلامت و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي از مراجعه مکرر و خارج از زمانبندي خودداري نموده و شخصا جهت تحويل مدارک در روز و زمان تعيين شده به مکان مشخص شده مراجعه نمايند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07