پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۰ واحد صنعتي در چهارمحال و بختياري دوباره فعال شد

کد خبر: 155436 تاریخ انتشار: 1399/11/30
نمایش: 1718
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اشتغال، بهبود اقتصاد و رونق توليد نيازمند سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف است.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در آيين احياي ۲۰ واحد راکد توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري گفت: احيا کنندگان واحدهاي توليدي و صنعتي همان نقش کادر سلامت در دوران شيوع ويروس کرونا را در جامعه بر عهده دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: حضور سرمايه‌گذاراني از استان آذربايجان شرقي براي احياي واحدهاي توليدي و صنعتي در چهارمحال و بختياري نشان‌دهنده فرهنگ مشترک مردم ايران در مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد است.

عباسي تصريح کرد: هم‌اکنون ۳۶۰ طرح توليدي و صنعتي در حال احداث، با پيشرفت فيزيکي بالاي ۶۰ درصد در چهارمحال و بختياري وجود دارد.

وي يادآور شد: سهم استان از اشتغال طرح‌هاي در حال اجراي کشور ۱.۵ درصد، واحدهاي صنعتي فعال ۱.۲ درصد و سرمايه‌گذاري واحدهاي صنعتي فعال ۳.۱ درصد است.

معاون امور صنايع وزير صنعت، معدن و تجارت نيز گفت: در ۱۰ ماهه امسال يک‌هزار و ۳۰۰ واحد توليدي و صنعتي در کشور به چرخه توليد بازگشتند و دوباره فعال شدند.

مهدي صادقي نيارکي يادآور شد: سهم چهارمحال و بختياري براي احياء و تکميل واحدهاي توليدي و صنعتي در سال‌جاري هشت واحد بود که خوشبختانه بيش از ميزان هدف گذاري شده محقق و تعداد ۲۰ واحد دوباره احيا و وارد چرخه توليد شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07