پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

محدوده اراضي طرح شهرک گردشگري شيدا به ۱۲۰ هکتار کاهش يافت

کد خبر: 155634 تاریخ انتشار: 1399/12/27
نمایش: 2154
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: به دليل مشکلات قانوني و بازگرداندن اراضي واگذار شده به سازمان جهاد کشاورزي، محدوده اجراي شهرک گردشگري شيدا از ۳۱۴ هکتار به ۱۲۰ هکتار کاهش يافته است.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در مجمع عادي شوراي سازمان همياري شهرداري‌هاي چهارمحال و بختياري به شرايط واگذاري زمين‌هاي طرح شهرک گردشگري شيدا و مشکلات پيش آمده در اين زمينه براي ادامه فعاليت‌هاي سازمان همياري شهرداري‌ها در اين محدوده اشاره کرد و افزود: در ابتداي اين طرح ۳۱۴ هکتار از اراضي منابع طبيعي به امور اراضي سازمان جهاد کشاورزي واگذار شده است که به دليل اجرايي نشدن طرح، بنا به موارد قانوني، قرارداد واگذاري زمين به افراد از طرف سازمان جهاد کشاورزي باطل و لغو شد.

وي با اشاره به اينکه تغيير کاربري اين اراضي‌ها همچنان انجام نشده است، يادآور شد: طرح شهرک گردشگري شيدا بايد به‌صورت عام‌المنفعه اجرا مي‌شد که به دليل محقق نشدن اين موضوع، بايد براي بازگرداندن زمين‌ها به امور اراضي اقدام شود.

عباسي گفت: پس از بررسي روند قانوني و پيگيري‌هاي انجام شده در حال حاضر ۱۲۰ هکتار براي ادامه اجراي طرح در اختيار سازمان همياري شهرداري‌ها قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري بر لزوم توسعه ارتباطات ميان اعضاي سازمان همياري شهرداري‌ها تاکيد و تصريح کرد: تغيير دوره‌اي شهرداران موجب ايجاد چالش در روند اجرايي فعاليت‌هاي اين سازمان نشود.

گفتني است در اين نشست با توجه به استعفاي يکي از اعضاي هيات مديره اين سازمان در سال ۹۹، معصومه کيانپور با کسب بيشترين آراي اعضاي شوراي عمومي به ‌عنوان عضو اصلي هيات مديره و صفرعلي نصيري شهردار اردل نيز به‌عنوان عضو علي‌البدل انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07