پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت نيمه‌ شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

کد خبر: 155688 تاریخ انتشار: 1400/01/08
نمایش: 2031
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي فرا رسيدن نيمه‌ شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبريک گفت.
متن پيام اقبال عباسي بدين شرح است: 

نيمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده اميد دل ها، پيام آور صلح، آرامش، حافظ امنيت و سلامت آزادي ‌خواهان است که همواره جامعه اسلامي را از گزند دشمنان محافظت کرده است.

در دوراني که بشر دچار فراز و فرودها و بلاياي بسيار است، نياز به ظهور منجي بيش‌تر از گذشته نمايان مي‌شود.

امسال نهم فروردين ‌ماه همزمان با ۱۵ شعبان ميلاد پر برکت منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود (عج) به‌عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاري شده است، مجاهدت‌هاي خاموش اين سربازان را نبايد فراموش کرد.

بيش از سه دهه است که تلاشگران عرصه امنيت با هوشياري و چشماني بيدار خدمتي بي‌منت در عين گمنامي به مردم جامعه اسلامي ايران عرضه مي‌کنند تا ما در سايه اين امنيت بدون دغدغه به زندگي، کار و تلاش بپردازيم.

 امروز که من و شما در کشور جمهوري اسلامي ايران با آرامش و امنيت زندگي مي‌کنيم بايد به ياد داشته باشيم که انسان‌هايي هستند که با تلاش شبانه‌روزي خواب را از دشمنان گرفته و امنيت و آسايش را براي ما به ارمغان مي‌آورند که بايد قدردان اين نعمت‌ها باشيم.

وظيفه نظام اسلامي ايجاد امنيت است و بدون امنيت انديشه‌هاي فرهنگ‌ساز بارور نمي‌شود، همچنين بدون امنيت سرمايه‌گذاري صورت نمي‌پذيرد، براي رونق اقتصادي در جامعه بايد امنيت پايدار برقرار شود.

در يک نگاه مولفه‌هايي هم‌چون امنيت، فرهنگ و اقتصاد همگي با هم پيوندي ناگسستني دارند و روي يکديگر تاثير مي‌گذارند؛ زماني که در جامعه امنيت برقرار شود، اقتصاد پر رونق و زمينه‌هاي فرهنگ الهي و ايمان نيز فراهم مي‌شود.

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر عرصه امنيت و پايداري، ميلاد فرخنده مصلح بشريت را به تمام مسلمانان به‌ويژه مردم شريف و ولايتمدار چهارمحال و بختياري تبريک عرض مي‌کنم و از خداوند متعال توفيقات فراوان را براي سربازان گمنام امام زمان (عج) مسئلت مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07