پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مشکلات حوزه توليد در چهارمحال وبختياري بايد شناسايي شود

کد خبر: 155728 تاریخ انتشار: 1400/01/17 23:37:19
نمایش: 2550
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان «توليد، پشتيباني‌ها و مانع‌زدايي‌ها» گفت: مشکلات و موانع حوزه توليد استان بايد از سوي دستگاه‌هاي متولي شناسايي و ارائه شود.
اقبال عباسي شامگاه سه‌شنبه در نخستين نشست کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري در سال جديد تاکيد کرد: اين مشکلات و موانع پس از دسته‌بندي به معاونت هماهنگي امور اقتصادي وزارت کشور اعلام شود.

وي افزود: مسوولان به تحقق شعار امسال‌ توجه جدي داشته باشند تا بتوان ضمن پشتيباني از اين حوزه در راستاي رفع موانع اقدام کنند.

عباسي تصريح کرد: پشتيباني از توليد مسيرهاي متفاوتي دارد که تمامي آنها مربوط به دستگاه‌هاي اجرايي نيست و حوزه قضايي، بازرسي، بانک‌هاي عامل، شرکت‌هاي دولتي و مردم نيز براي تحقق اهداف آن بايد کمک کنند.

وي يادآور شد: بر اساس دستور رييس قوه قضاييه، هيچ اقدامي نبايد به تعطيلي توليد منجر شود و در همين راستا بانک‌هاي عامل در صورت بدهي يک واحد توليدي، حق ندارند آن طرح را تعطيل کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تهيه فهرستي از واحدهاي توليدي ورشکسته در استان اظهار داشت: هيچ واحد توليدي نبايد به‌ علت ورشکستگي تعطيل شود.

عباسي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: شرکت شهرک‌هاي صنعتي، امور اراضي و منابع‌طبيعي و آبخيزداري زمين‌هاي دولتي واگذار شده به بخش خصوصي را که تاکنون اقدامي براي سرمايه‌گذاري در آن‌ها انجام نشده، شناسايي و بازپس‌گيري کنند.

گفتني است، اعضاي کارگروه تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري مشکلات مرتبط با امور مالياتي يکي از واحدهاي توليدي آب معدني در استان را بررسي و پيشنهادات مربوط به رفع آن را ارائه و مصوب کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07