پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت ماه روز ارتباطات و روابط‌ عمومي

کد خبر: 155963 تاریخ انتشار: 1400/02/26
نمایش: 1158
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي ۲۷ ارديبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط‌ عمومي" را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه‌داران امر اطلاع‌رساني در بخش دولتي و خصوصي تبريک گفت.
متن کامل پيام اقبال عباسي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
ماهيت روابط عمومي، ماهيتي ارتباط‌ محور و مرتبط با افکار عمومي‌ است، افکار عمومي نيز از روابط‌ عمومي شفاف‌سازي، اطلاع‌رساني و ايجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب مي‌کند.

فعالان حوزه روابط‌ عمومي‌ پل ارتباطي بين دستگاه‌هاي اجرايي و مردم هستند، اين موضوع بدين معنا است که مديران روابط‌ عمومي در قبال مردم مسئوليت دارند و مردم نيز از روابط‌عمومي‌ها حق مطالبه دارند.

روابط عمومي‌ها بايد با صداقت کامل عملکرد دستگاه‌ هاي اجرايي را به اطلاع افکار عمومي برسانند، همچنين اين قشر بايد در برابر افکار عمومي نسبت به گلايه‌ها و مطالبات پاسخگو باشند.

اين روزها بايد فعالان عرصه روابط‌ عمومي و اطلاع‌رساني را سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ رواني دشمن قلمداد کرد، زيرا اين قشر نقش موثر و خطيري در روشنگري و آگاهي‌رساني به جامعه دارند، بنابراين مي‌طلبد مديران دستگاه‌هاي اجرايي، نهادها و ارگان‌ها در تقويت اين نهاد مهم و تاثيرگذار اهتمام بيشتري داشته باشند.

اينجانب فرارسيدن ۲۷ ارديبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومي" را به تمامي فعالان اين عرصه که با وجود سختي‌ها و دشواري‌ها در تمام اوقات سال و به‌ويژه شرايط بحراني شيوع ويروس کرونا با جديت در راستاي عمل به رسالت حرفه اي خود گام برداشته اند تبريک عرض مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07