پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ورود مرغ به چهارمحال و بختياري آزاد مي‌شود

کد خبر: 156073 تاریخ انتشار: 1400/03/12
نمایش: 1748
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نبايد به‌ هيچ عنوان اجازه داد شبکه توزيع کالا دچار مشکل شود، گفت: براي حل مشکل کمبود مرغ در بازار استان ورود مرغ براي جبران کمبود در اين حوزه آزاد شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در ستاد تنظيم بازار استان با انتقاد از نبود برنامه براي عرضه و توليد مرغ در استان، اظهار داشت: نخستين اقدام براي ساماندهي بازار تدوين برنامه عملياتي است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد بپذيريم که در مديريت بازار مرغ ضعف‌هايي وجود داشته و مهمترين راهکار براي رفع آن برنامه‌ريزي هدفمند است.

وي در خصوص راه‌اندازي سامانه رهتاب در استان نيز گفت: اگر چه سامانه قابل قبولي است اما در وهله اول بايد تلاش کرد تا مرغ به وفور در استان عرضه شود تا سامانه نيز کارايي لازم را داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري تشديد نظارت‌ها از مرغداري تا کشتارگاه و فروشگاه را خواستار شد و اظهار داشت: اگر اين فرآيند به درستي کنترل شود با مشکلي مواجه نمي‌شويم.

عباسي با ورود مرغ سبز به استان نيز موافقت کرد و گفت: مي‌توان بخشي از نياز بازار را از طريق ورود مرغ به استان تامين کرد اما ميزان آن بايد به طور دقيق مشخص شود.

گفتني است؛ تشديد نظارت بر توزيع و عرضه مرغ در بازار، ورود مرغ سبز به فروشگاه‌ها، فعال شدن سامانه رهتاب و جلوگيري از خروج اين ماده غذايي از استان از مهمترين راهکارهاي ارائه شده در ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري براي جبران کمبود مرغ در استان بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07