پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور:

۲۵هزار ميليارد ريال تسهيلات پشتيبان اشتغال مولد ايثارگران کشور مصوب شد

کد خبر: 156096 تاریخ انتشار: 1400/03/18 23:47:10
نمایش: 2032
اخبار
️معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور گفت: ۲۵ هزار ميليارد ريال تسهيلات براي پشتيباني از اشتغال مولد و پايدار جامعه ايثارگري کشور تصويب شده است.
سعيد اوحدي روز سه‌شنبه در نشست شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي، از اين مبلغ ۱۰ هزار ميليارد ريال از محل تسهيلات قرض‌الحسنه و ۱۵ هزار ميليارد ريال از منابع صندوق توسعه ملي تامين و پرداخت مي‌شود.

وي افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور از ابتداي تير ماه امسال‌ تجهيزات پزشکي مورد نياز يک‌ هزار و ۹۰۰ جانباز قطع نخاعي و ۲۰۰ جانباز قطع نخاع از گردن را در منزل تحويل مي‌دهد.

اوحدي تصريح کرد: هم‌اکنون ۲۶ بانوي جانباز قطع نخاعي و يک بانوي جانباز قطع نخاع از گردن در کشور مشمول دريافت خدمات از بنياد شهيد و امور ايثارگران هستند.

وي يادآور شد: به دستور رييس‌جمهور، بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور آزمون استخدامي بيش از ۱۶ هزار فرزند شهيد و جانباز را تير ماه امسال برگزار مي‌کند.

معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور اظهار داشت: امسال افزايش وام جامعه ايثارگري تا سقف ۲۰۰ درصد در دستور کار اين بنياد قرار گرفته است.

وي گفت: اين ميزان وام سال گذشته در چهارمحال و بختياري يک ميليارد و ۳۰۰ ميليون ريال بود که امسال به سه ميليارد ريال افزايش يافته است.

اوحدي تاکيد کرد: سال گذشته ۷۱ هزار قطعه زمين براي جامعه ايثارگري کشور تملک و ۷۰ هزار فقره وام مسکن نيز مصوب شده است.

وي افزود: تسهيلات جديد مسکن بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور به آن ‌دسته از ايثارگراني که در سال‌هاي گذشته از وام مسکن ۲۵۰ ميليون ريالي استفاده و آن را تسويه‌ حساب کرده‌اند نيز تعلق مي‌گيرد.

معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران کشور تصريح کرد: در سال‌جاري پنج هزار فقره وام به جامعه ايثارگري داراي مسکن نامناسب پرداخت مي‌شود.

وي يادآور شد: اميدواريم با اين ميزان تسهيلات، شاهد ايجاد نهضت ساخت مسکن براي جامعه ايثارگري در سال ۱۴۰۰ باشيم.

اوحدي همچنين با اشاره به در پيش‌ بودن انتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: حضور حداکثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي بيعت دوباره با شهدا، جانبازان و آزادگان است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07