پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حفظ امنيت و سلامت انتخابات مهمترين وظيقه مجريان است

کد خبر: 156104 تاریخ انتشار: 1400/03/19
نمایش: 1923
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري حفظ امنيت و سلامت انتخابات را از مهمترين وظايف مجريان برشمرد و گفت: براي تامين امنيت انتخابات آمادگي کامل داريم و در کنار آن به تحقق مقوله مهم مشارکت نيز بايد کمک شود.
اقبال عباسي روز چهارشنبه در نشست شوراي اداري استان به بايدها و نبايدهاي انتخاباتي ويژه مجريان و مديران اشاره کرد و اظهار داشت: مديراني که قصد فعاليت در ستادهاي انتخاباتي و تبليغاتي را دارند از سمت خود کناره‌گيري کنند چرا که در غير اين صورت مشمول قانون تخلفات اداري مي‌شوند، در نتيجه توصيه مي شود نسبت به اين موضوع مراقبت هاي لازم را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: مديران بايد علاوه ‌بر حفظ شان مسئوليت خود، وظايف محوله را به خوبي انجام دهند و نسبت به آن غفلت نکنند.

عباسي در ادامه حفظ امنيت و سلامت انتخابات را از مهمترين وظايف مجريان برشمرد و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي استان براي تامين امنيت و اجراي مطلوب انتخابات موظفند تا امکانات و تجهيزاتي که در اختيار دارند را در اختيار ستاد انتخابات قرار دهند.

عباسي با تاکيد بر آماده‌باش دستگاه‌هاي خدمات‌رسان تا پايان انتخابات، افزود: شهرداري‌ها، اورژانس، آتش‌نشاني و شرکت‌هاي آب، برق و گاز شامل اين دستگاه‌ها است.

وي تامين برق مورد نياز روز انتخابات را موضوع مهمي دانست و گفت: فرمانداري‌ها ديزل ژنراتورهاي خود را آماده کنند و همچنين نسبت به شناسايي ماينرهاي غيرمجاز اقدام شود.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه به خدمات دولت دوازدهم در استان اشاره کرد و گفت: با وجود همه تنگناها و تحريم‌هايي که از سوي دشمن انجام شد اما اقداماتي که در کشور و به ويژه استان از سوي دولت انجام گرفت، قابل توجه است.

عباسي رشد متوسط ۳۰ درصدي بودجه استان را از جمله اين اقدامات دانست و افزود: اعطاي تسهيلات ارزان‌قيمت، افزايش تخت‌هاي اقامتي از ۹۳۰ مورد به ۲ هزار و ۳۸۸ تخت در سال ۹۹، احداث سه هزار و ۴۴۰ مسکن روستايي، تکميل و احداث يک هزار و ۸۳۹ واحد مسکن مهر، افزايش اعتبارات در حوزه راهسازي و احداث چهار هزار مسکن طرح اقدام ملي از جمله خدمات دولت تدبير و اميد در استان است.

وي خاطر نشان کرد: احداث ۳۶ هکتار گلخانه، بازگشت ۸۰ واحد صنعتي به چرخه توليد، احداث ۲۵۰ مسکن خيرساز و احداث ۳۵ مدرسه خيري با ۳۰۰ کلاس درس از ديگر فعاليت‌هايي است که طي سال‌هاي اخير در استان انجام شده است.

گفتني است؛ در اين نشست به تبيين برخي خدمات و فعاليت‌هاي دولت تدبير و اميد در استان چهارمحال و بختياري و موضوعات مربوط به برگزاري انتخابات ۲۸ خرداد پرداخته شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07