پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

حضور حداکثري در انتخابات سرنوشت بهتري را براي مردم رقم مي‌زند

کد خبر: 156141 تاریخ انتشار: 1400/03/26
نمایش: 3280
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: حضور پرشور و حداکثري مردم در انتخابات دستاوردهاي داخلي و بين‌المللي متعددي دارد و مي‌تواند سرنوشت بهتري براي مردم و کشور رقم بزند.
اقبال عباسي شامگاه چهارشنبه در گفت‌و‌گوي زنده تلويزيوني شبکه جهانبين (برنامه شب‌هاي بام ايران) با دعوت از همه آحاد مردم اين استان به حضور حداکثري و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد افزود: تمامي امکانات، تجهيزات و عوامل انساني مورد نياز براي برگزاري يک انتخابات سالم و امن در استان فراهم شده است و اميد مي‌رود مردم استان نيز با حضور حداکثري خود در خلق حماسه ۲۸ خرداد همانند ادوار گذشته نقش پر رنگي داشته باشند.

وي رسالت وزارت کشور در برگزاري انتخابات را تامين امنيت و سلامت دانست و گفت: در راستاي ايفاي اين رسالت تمام توان استان به کار گرفته شده است و تمهيدات لازم براي برگزاري انتخابات در شرايط شيوع کرونا پيش‌بيني شده است.

عباسي از استقرار ۹۳۹ شعبه اخذ راي در استان براي انتخابات ۲۸ خرداد خبر داد و گفت: براي برگزاري انتخابات بيش از ۲۰ هزار نفر در استان به عنوان اعضاي اجرايي، نظارتي و بازرس مشارکت مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تامين ۲ برابري تعرفه راي در استان، تصريح کرد: کمبودي در خصوص تعرفه وجود ندارد و علاوه‌ بر تامين ۲ برابري تعرفه در هر يک از شعب، تعرفه ذخيره نيز پيش‌بيني شده است.

عباسي خاطر نشان کرد: ۲ دستگاه بالگرد براي مناطق سخت‌گذر نيز تامين شده و در هر شهرستان يک اکيپ براي راي‌گيري از بيماران مبتلا به کرونا نيز در نظر گرفته شده است.

وي با ابراز اميدواري نسبت به حضور حداکثري و پرشور مردم اين استان در پاي صندوق‌هاي راي، افزود: مردم چهارمحال و بختياري همواره در هر يک از دوره‌هاي انتخابات، مشارکتي بالاتر از ميانگين کشوري داشته‌اند و پيش‌بيني مي‌شود در اين دوره نيز درصد بالايي از مشارکت در استان به ثبت برسد.

عباسي انتقاد مردم به وضع موجود و دلخوري‌ از مشکلات و تنگناهاي کشور را به جا دانست و گفت: بي‌شک مسئولان نيز به وجود ضعف‌ها و مشکلاتي نظير گراني، تورم و بيکاري آگاه هستند اما راهکار رفع اين مشکلات در شرکت نکردن در انتخابات نيست بلکه ضروري است تا براي تقويت نظام، ايجاد پشتوانه براي مسئولان در پيشبرد برنامه‌ها و اعمال قدرت کشور در منطقه و جهان در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شوند و به موقع نيز نقد خود را به مسئولان ارائه دهند.

وي خاطر نشان کرد: تک تک مردم استان اگر سرنوشت خود را مهم بدانند و در برابر آينده خود و کشورشان احساس مسئوليت کنند بي‌شک در انتخابات شرکت مي‌کنند تا نفع اين حضور در ابتدا به خودشان و سپس به نظام و کشور بازگردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07