پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

تغيير دولت نبايد موجب بي‌انگيزگي در مديران شود

کد خبر: 156207 تاریخ انتشار: 1400/04/09
نمایش: 2476
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي تا آخرين روز مسئوليت خود بايد به وظايف محوله عمل کنند، گفت: تغيير دولت نبايد موجب بي‌انگيزگي در مديران شود.
اقبال عباسي ۹ تير ماه در نشستي با معاونان و مديران ستادي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در چهار سال گذشته با وجود مشکلات بودجه‌اي، تحريم‌ها و ... اقدامات خوبي در استان در بخش‌هاي مختلف صورت گرفته است، اظهار کرد: در طول اين مدت بودجه عمراني و جاري استان افزايش چشمگيري داشته است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: پروژه آبرساني بن- بروجن در سال ۹۶ عملا تعطيل بود و بودجه ۴۰ ميلياردي اين پروژه به‌ علت عدم جذب به خزانه برگشت خورده بود، اما خوشبختانه اين پروژه در حال حاضر پيشرفت فيزيکي بسيار بالايي دارد و حدود ۱۱۵ کيلومتر لوله‌گذاري براي انتقال آب در اين پروژه انجام شده و مشکل آبگير نيز در حال مرتفع شدن است.

وي با اشاره به پروژه راه ‌آهن مبارکه - سفيددشت به شهرکرد، توضيح داد: تاکنون براي اين پروژه ۵۰۰ ميليارد تومان اعتبار هزينه شده و بحث زيرسازي آن در حال اتمام است.

عباسي در ادامه با بيان اينکه در طول چهار سال گذشته ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومان در چهارمحال و بختياري احداث شده است، گفت: اين اقدامات با وجود مشکلات اعتباري بسيار انجام شده و کار بسيار ارزشمندي است.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطر نشان کرد: در چهارمحال و بختياري اجراي ۲۸ طرح جهش توليد به تصويب دولت رسيده است و طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور اين استان در بحث تخصيص اعتبارات و تعداد طرح‌هاي جهش توليد رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وي با تاکيد بر اينکه مديران دستگاه‌هاي اجرايي تا آخرين روز مسئوليت خود بايد به وظايف محوله عمل کنند، تصريح کرد: تغيير دولت نبايد موجب بي‌انگيزگي در مديران شود، بلکه بايد در ايام باقي‌مانده تا پايان دولت جدي‌تر از گذشته ماموريت‌هاي محوله را دنبال کنند.

عباسي با اشاره به اينکه مردم مسئولان را از روي عملکرد آن‌ها در طول دوره خدمت قضاوت خواهند کرد، يادآور شد: جمهوري اسلامي وابسته به شخص نيست و همه مسئولان وقتي در پستي قرار مي‌گيرند بايد تا آخرين لحظه مسئوليت به وظايف خود به نحو احسن عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان گفت: کم‌کاري برخي از مديران ممکن است، بهانه‌اي براي فرصت‌طلبان باشد تا خدمات جمهوري اسلامي را زير سوال ببرند، بنابراين نبايد با سستي و کاهلي اين فرصت را در اختيار فرصت‌طلبان قرار دهيم، مديران در فرصت باقي‌مانده کارهاي نيمه‌تمام خود را به اتمام برسانند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07