پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

️کليات اجرايي طرح هادي پنج شهر چهارمحال و بختياري به تصويب رسيد

کد خبر: 156306 تاریخ انتشار: 1400/04/28
نمایش: 1604
اخبار
اعضاي کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست چهارمحال و بختياري کليات اجرايي طرح هادي پنج شهر اين استان را تصويب کردند.
استاندار چهارمحال و بختياري شامگاه دوشنبه در کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست چهارمحال و بختياري گفت: تامين زمين مورد نياز براي توسعه ساخت و ساز در شهرهاي کوچک و روستاها در دستور کار قرار گيرد.

اقبال عباسي تاکيد کرد: اين اقدام از مهاجرت روستاييان و شهروندان شهرهاي کوچک به مناطق و شهرهاي بزرگ‌تر جلوگيري مي‌کند.

وي افزود: تامين زمين مورد نياز براي توسعه ساخت و ساز در شهرهاي کوچک و روستاهاي چهارمحال و بختياري همچنين باعث بازگشت مهاجران به زادگاه خود خواهد شد.

عباسي تصريح کرد: رعايت ضوابط قانوني مانند حريم و بستر رودخانه‌ها، توجه به اصول شهرسازي و جلوگيري از ساخت و ساز خارج از ضوابط قانوني مورد توجه تمامي مسوولان مرتبط با توسعه شهري و روستايي قرار گيرد.

وي يادآور شد: شهرداري‌ها نسبت به اعمال قانون جديت داشته باشند تا تخلفي در ساخت و سازها صورت نگيرد و برخورد با متصرفان در اولويت‌هاي کاري شهرداران باشد.

گفتني است، اعضاي کارگروه امور زيربنايي، توسعه روستايي، عشايري، شهري و آمايش سرزمين و محيط زيست چهارمحال و بختياري کليات اجرايي طرح هادي پنج شهر اين استان شامل هاروني در شهرستان شهرکرد، هوره در شهرستان سامان، وردنجان و يانچشمه در شهرستان بن و چليچه در شهرستان فارسان را تصويب کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07