پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

خطر کرونا در چهارمحال و بختياري پابرجاست

کد خبر: 156463 تاریخ انتشار: 1400/06/06
نمایش: 2219
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه سير نزولي کرونا در استان آغاز شده است، گفت: خطر هم‌چنان در کمين است و بايد پروتکل‌ها با حساسيت رعايت شود.
اقبال عباسي ششم شهريورماه در حاشيه ستاد ملي کرونا که به‌صورت ويدئو کنفرانس و با حضور اعضاي ستاد استاني مديريت بيماري کرونا برگزار شد، اظهار کرد: طبق آمارهاي ارائه شده از سوي وزارت بهداشت و درمان روند نزولي کرونا در پيک پنجم با سرعت کند آغاز شده است، اما خطر هم‌چنان به قوت خود باقي است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: قطعا تلاش‌هاي صورت گرفته براي اعمال محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي کرونايي موجب نزولي شدن سير ابتلا به کرونا در اين استان شد، اما نبايد اجازه دهيم عادي‌انگاري‌ها موجب شکل‌گيري پيک بعدي کرونا در استان شود.

وي در ادامه با اشاره به اينکه آمار بالاي ابتلا به کرونا در پيک پنجم موجب وارد آمدن فشار سنگين بر تجهيزات بيمارستاني شده است، يادآور شد: به‌علت استفاده مداوم از دستگاه سي تي اسکن بيمارستان فارسان از يک هفته گذشته اين دستگاه دچار خرابي شده است، سازمان برنامه و بودجه از اعتبارات استاني مبلغي را براي تعمير اين دستگاه اختصاص دهد.

عباسي در خصوص برگزاري مراسم پياده‌روي اربعين در سال‌جاري، گفت: باتوجه به شرايط شيوع ويروس کرونا در کشور به‌نظر مي‌رسد امسال اين مراسم برگزار نشود، اما اميدواريم سال آينده اين مراسم با حضور پرشور مردم برگزار شود.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: يک قطعه زمين در منطقه شلمچه براي ايجاد زيرساخت براي اسکان و ارائه خدمات به زائران امام حسين(ع) در طول سال و در ايام اربعين اختصاص پيدا کرده است، اميد است با تزريق اعتبار به‌سرعت اين محل براي ايجاد زيرساخت موردنياز آماده و براي ارائه خدمات تجهيز شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07