پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مديران دولتي و نمايندگان مجلس در حل مشکلات مسئوليت دارند

کد خبر: 156477 تاریخ انتشار: 1400/06/07
نمایش: 2286
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر حفظ انسجام و حل اختلافات گفت: ائمه جمعه، مديران دولتي و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي همه در کنار يکديگر، مسوول شناسايي و رفع مسائل و مشکلات استاني هستند.
اقبال عباسي هفتم شهريورماه در آئين افتتاح و بهره‌برداري از پروژه‌هاي هفته دولت در شهرستان شهرکرد با اشاره به اينکه قطعا در همه مواقع نقدهايي بر عملکرد مديران وجود دارد، اظهار کرد: نمايندگان فعلي مجلس شوراي اسلامي در بدو آغاز کار بسيار هوشمندانه و حرفه‌اي براي پيگيري مشکلات تصميم‌گيري کردند تا با استاندار همراهي کنند.

وي با اشاره به آغاز به‌کار دولت سيزدهم، عنوان کرد: دولت مستقر شده است و عزل و نصب‌ها در حال انجام است، گاهي در زمان انتخابات از سوي روساي جمهور، نمايندگان مجلس و شوراهاي اسلامي وعده‌هايي به مردم داده مي‌شود، اگر اين وعده‌ها در حد اختيارات آن فرد نباشد، محقق نشدن آن باعث ايجاد نارضايتي و نااميدي در جامعه مي‌شود.

عباسي بيان کرد: کشور با مشکلات بسياري از جمله تورم، تحريم، کرونا، مشکلات صادرات نفت، کمبود بودجه و ... مواجه است، به‌طور يقين با انسجام، همکاري و هم‌افزايي بين سه قوه مي‌توان به کاهش مشکلات اميدوار بود، قطعا دعواهاي سياسي باوجود مشکلاتي که بر کشور حاکم است، به سرانجام نمي‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به مشکلات کشور در بيش از چهار دهه گذشته، يادآور شد: دشمنان جمهوري اسلامي در اين مدت از هيچ‌گونه خصومت عليه مردم ايران کوتاهي نکردند، ترور شخصيت‌هاي مهم کشور، تحريم و ... گوياي اين مسئله است، دشمني‌ها هم‌چنان نمود دارد و مي‌بينيم که حتي کشورمان در بحث واردات دارو نيز دچار تحريم مي‌شود.

وي با تاکيد بر اينکه مسائل مرتبط با تعاملات جهاني بايد با تدبير، حوصله و دقت دنبال شود، خاطرنشان کرد: با دعوا و کشمکش‌هاي سياسي نمي‌توان مشکلات را حل کرد، در هر جايي شاهد همدلي و هم‌افزايي بوديم، مشکلات حل شد.

عباسي يادآور شد: در چهار سال گذشته تلاش کردم انسجام ميان افراد منتفذ را حفظ کنم که اين موضوع در سال‌هاي اخير اثرگذار بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07