پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ارتقاي سطح امنيتي در دستگاه‌هاي اجرايي در دستور کار قرار بگيرد

کد خبر: 156479 تاریخ انتشار: 1400/06/08
نمایش: 2762
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي ارتقاي سطح امنيت و جلوگيري از سرقت در دستگاه‌هاي اجرايي بايد بحث ارتقاي ارتفاع حصار ادارات، نصب دوربين مداربسته و خريد ساير تجهيزات حفاظتي و امنيتي در دستور کار قرار بگيرد.
اقبال عباسي ۸ شهريورماه در کميسيون پيشگيري از سرقت چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد اقدامات پيشگيرانه براي جلوگيري از سرقت در دستور کار دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد، اظهار کرد: مديران ادارات بايد بخشي از اعتبارات مربوط به تعمير و تجهيز دستگاه خود را به مسائل امنيتي و حفاظتي اختصاص بدهند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: براي ارتقاي سطح امنيت و جلوگيري از سرقت در دستگاه‌هاي اجرايي بايد بحث ارتقاي ارتفاع حصار ادارات، نصب دوربين مداربسته و خريد ساير تجهيزات حفاظتي و امنيتي با هماهنگي حراست براي تقويت امنيت در دستور کار قرار بگيرد.

وي با اشاره به لزوم پايش تصويري در گلوگاه‌هاي شهرستان‌ها و محله‌هاي پرخطر براي افزايش سطح امنيت، گفت: جهت تعمير و تجهيز دوربين‌هاي پايش تصوير نيازمند تخصيص منابع هستيم، به‌منظور تخصيص اعتبار به دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط بايد اين موضوع در شوراي برنامه‌ريزي و توسعه چهارمحال و بختياري مطرح و مصوب شود تا بتوان اعتبار لازم را اختصاص داد.

عباسي در پايان تاکيد کرد: همچنين دستگاه‌هاي اجرايي براي تامين اعتبار براي تعمير و تجهيز دوربين‌هاي پايش تصوير مي‌توانند با وزارتخانه‌هاي مرتبط نامه‌نگاري انجام دهند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06