پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

اختصاص اعتبار براي ساماندهي گلزارهاي شهدا در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 156502 تاریخ انتشار: 1400/06/10
نمایش: 2449
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري از اختصاص اعتبار براي ساماندهي گلزارهاي شهدا در استان خبر داد و گفت: اين اعتبارات نسبت به سال گذشته افزايش داشته است، اما در توزيع اعتبارات در شهرستان‌ها بايد عدالت مراعات شود.
اقبال عباسي ۱۰ شهريورماه در جلسه هماهنگي بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس چهارمحال و بختياري با اشاره به ضرورت تامين اعتبار براي تدوين دانشنامه دفاع مقدس، مجموعه فرهنگي باغ موزه دفاع مقدس در شهرکرد و يادمان شهداي گمنام، اظهار کرد: از سرجمع اعتبارات استاني مبلغي از فصل عمران شهرداري‌ها و اعتبارات پژوهشي به اين موضوعات اختصاص پيدا کند.

استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص احداث جاده دسترسي يادمان‌هاي شهداي گمنام، گفت: فرمانداران با استفاده از تجهيزات و ماشين‌آلات راه‌سازي موجود در شهرستان نسبت به تعريض و تسطيح اين مسيرها اقدام کنند و سپس براي تسهيل رفت‌وآمد جاده شن‌ريزي و يا آسفالت شود، اگر در شهرستان ماشين‌آلات براي خاکبرداري و تسطيح وجود ندارد، اداره‌کل راه و شهرسازي ماشين‌آلات را در اختيار فرمانداران قرار دهد.

وي در ادامه با اشاره به تخصيص اعتبار براي ساماندهي گلزارهاي شهدا در چهارمحال و بختياري، بيان کرد: اين اعتبارات نسبت به سال گذشته با افزايش قابل توجهي روبرو بوده است، اما در توزيع اعتبارات بايد عدالت مراعات شود و تمامي شهرستان‌ها از اين اعتبارات بهره‌مند شوند.

عباسي با بيان اينکه در آستانه گراميداشت هفته دفاع مقدس قرار داريم، عنوان کرد: تمامي ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي براي گراميداشت اين هفته نسبت به فضاسازي محيط پيرامون ادارات خود اقدام کنند، اين اقدامات بايد ملموس باشد، همچنين شهرداري‌ها نيز نسبت به فضاسازي شهر در اين ايام اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه تجليل از ايثارگري‌هاي سرداران شهيد، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و شهداي دوران دفاع مقدس موجب تقويت عرق ملي مي‌شود، يادآور شد: دستگاه‌هاي اجرايي در حد توان و اختيارات از رزمندگان، ايثارگران، آزادگان و جانبازان شاغل در دستگاه خود تجليل کنند.

وي در پايان تاکيد کرد: برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي گراميداشت سالگرد دفاع مقدس بايد بر اساس شرايط کرونايي برنامه‌ريزي شود، اگر شرايط اجازه دهد يک برنامه براي تجليل از رزمندگان، آزادگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس در مرکز استان برگزار شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07