پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون توسعه مديريت و منابع استاندار:

برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس متناسب با شرايط کرونايي برنامه‌ريزي شود

کد خبر: 156572 تاریخ انتشار: 1400/06/24
نمایش: 2218
اخبار
️سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هفته دفاع‌مقدس يادآور رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس است، بنابراين بايد برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي گراميداشت اين هفته بر اساس زمانبندي متناسب با شرايط کرونايي برنامه‌ريزي و به بهترين نحو برگزار شود.
سعيد رئيسي ۲۴ شهريورماه در شوراي فرهنگي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اهميت برگزاري جلسات شورا به‌صورت منظم، اظهار کرد: در شش ماه ابتدايي سال و در ارزشيابي‌هاي صورت گرفته از اقدامات شوراهاي فرهنگي، شوراي استان به رتبه دوم کشوري در حوزه امر به معروف و نهي از منکر در بين استانداري هاي سراسر کشور دست پيد کرد، بنابراين بايد اين مسئله مدنظر تمامي اعضا قرار بگيرد تا بتوانيم عملکرد قابل قبولي در آينده داشته باشيم.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع استانداري چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مستندسازي اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگي بايد در دستور کار قرار بگيرد و همچنين اخبار مرتبط با اين حوزه به نحو مطلوبي در  رسانه‌ها انعکاس داده شود.

وي با بيان اينکه فرمانداري‌هاي ۱۰‌گانه در چهارمحال و بختياري به برگزاري مستمر جلسات شوراي فرهنگي در شهرستان‌ها اهتمام ويژه‌اي داشته باشند، گفت: تجليل از فرزندان کارکنان شاغل( نخبه در مقاطع تحصيلي در سطح مدارس و دانشگاه‌ها) در مجموعه‌ استانداري‌ و فرمانداري‌ها در دستور کار قرار بگيرد.


رئيسي افزود: قطعا شرايط کرونايي در حال حاضر محدوديت‌هايي را براي برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي گسترده ايجاد کرده است، اما نبايد اين شرايط مانع حضور در برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي شود، مي‌توان با برنامه‌ريزي و رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي شرايط را براي برگزاري اين برنامه‌ها فراهم کرد.

وي تاکيد کرد: با توجه به مصوبات شوراي فرهنگي، برنامه‌هاي متناسب با هفته دفاع مقدس و همچنين دهه پاياني ماه سفر از قبيل برگزاري زيارت عاشورا و مسابقات فرهنگي، فضاسازي اداره و ... در دستور کار متوليان امر قرار گيرد.

رئيسي در پايان با تاکيد بر اهميت برگزاري نماز جماعت در دستگاه‌هاي اجرايي، گفت: بايد برنامه‌ريزي لازم براي برپايي نماز جماعت و ترغيب همکاران به حضور در دستور کار قرار بگيرد.

لازم به ذکر است، پس از ارزيابي‌هاي صورت گرفته فرمانداري‌هاي شهرکرد‌، بروجن و اردل در بحث اقامه نماز به ترتيب رتبه اول تا سوم را کسب کردند و همچنين فرمانداري شهرستان کوهرنگ در بحث امر به معروف و نهي از منکر حائز رتبه برتر در بين فرمانداري‌هاي ۱۰‌گانه در چهارمحال و بختياري شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07