پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد استاندار چهارمحال و بختياري از مناطق زلزله‌زده کوهرنگ

کد خبر: 156684 تاریخ انتشار: 1400/07/12
نمایش: 1575
اخبار
️استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور و وزير کشور طي تماس‌هاي تلفني پيگر آخرين وضعيت زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند، تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و امدادي در محل زلزله در حال خدمات‌رساني هستند.
اقبال عباسي ۱۲ مهرماه در تشريح آخرين وضعيت زلزله در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: صبح امروز زلزله‌اي به بزرگي ۵.۷ ريشتر اين شهرستان را لرزاند و در تعدادي از شهرها نيز احساس شد، منطقه زلزله‌زده در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختياري قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: رئيس‌دفتر رئيس‌جمهور و وزير کشور طي تماس‌هاي تلفني پيگر آخرين وضعيت زلزله‌زدگان در شهرستان کوهرنگ بودند.

وي با بيان اينکه خوشبختانه تاکنون گزارشي از تلفات جاني از زلزله در شهرستان کوهرنگ گزارش نشده است، عنوان کرد: اين منطقه صعب‌العبور و کوهستاني است و روستاها نيز پراکنده هستند، بنابراين ارزيابي وضعيت تا حدودي زمانبر است، قطعا خساراتي باتوجه به شديد بودن زلزله به مناطق مسکوني و تاسيسات وارد شده است.

عباسي تاکيد کرد: مردم شهرستان کوهرنگ نگران وضعيت نباشند، تمامي دستگاه‌هاي خدمات‌رسان و امدادي در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و خسارت‌هاي احتمالي جبران خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07