پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار:

فرآيند قانوني انتخاب ۱۷ شهردار در استان طي شده است

کد خبر: 156762 تاریخ انتشار: 1400/07/25
نمایش: 3101
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: فرآيند قانوني انتخاب شهردار در ۱۷ شهر از ۴۲ شهر استان طي شده است و ۲۵ شهر نيز در انتظار تعيين شهردار هستند.
مجيد نظري ۲۵ مهرماه در آئين توديع و معارفه شهردار شهرکرد با اشاره به اينکه شهرداري شهرکرد به‌عنوان يک نهاد عمومي غيردولتي داراي سابقه بيش از ۹۰ ساله است، اظهار کرد: شهرداري شهرکرد از باسابقه‌ترين نهادهاي عمومي در استان محسوب مي‌شود، فرآيند قانوني انتخاب شهردار در ۱۷ شهر از ۴۲ شهر استان طي شده است و ۲۵ شهر نيز در انتظار تعيين شهردار هستند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: هنر مديريت يعني در شرايطي که کشور درگير انواع مشکلات است بتوان اين مشکلات را حل و فصل کرد، خوشبختانه همدلي و همراهي مسئولان با مردم در چهارمحال و بختياري مطلوب بوده و قطعا اين همدلي در بين ساير استان‌هاي کشور مثال‌زدني است.

 وي با اشاره به اينکه عموما در دو مناسبت دهه مبارک فجر و هفته دولت پروژه‌هاي عمراني افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: از دهه مبارک فجر سال ۹۲ تا پايان هفته دولت سال‌جاري ۳۴۴۲ پروژه عمراني با اعتباري بالغ بر ۵۳۰۰ ميليارد تومان در چهارمحال و بختياري افتتاح و به بهره‌برداري رسيده است.

نظري با بيان اينکه بيش از ۱۰ درصد پروژه‌هاي افتتاح شده در چهارمحال و بختياري در سال‌هاي اخير مرتبط با پروژه‌هاي مديريت شهري بوده است، خاطرنشان کرد: همچنين ۳۰ پروژه ستاد اقتصاد مقاومتي با اعتباري بالغ بر ۱۸۰۰ ميليارد تومان و ۴۶ پروژه جهش توليد با سرمايه‌گذاري ۲۲۶۰ ميليارد تومان در استان در دست اجرا است.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ساماندهي ورودي و خروجي شهر شهرکرد داراي اهميت بالايي است، تصريح کرد: شهرداري شهرکرد بايد اين موضوع را در اولويت کاري خود قرار دهد، همچنين بازنگري طرح جامع شهرکرد در دست اقدام است.

وي تاکيد کرد: لازم است مجموعه شهرداري شهرکرد در اسرع وقت مشکلات اين شهر را احصا و سپس نقاط قوت و ضعف را شناسايي کند تا بتوان براي رفع آن‌ها برنامه‌ريزي لازم را انجام داد، همچنين طرح جامع ترافيکي شهرکرد نيازمند يک تدبير موثر است.


معاون هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري در پايان توضيح داد: دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند از بند ز تبصره ۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ در بحث تهاتر بدهي‌ها استفاده کنند که اين قانون مي‌تواند به شهرداري‌ها کمک کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07