پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

مطالبات اقتصادي با تسهيل در امر توليد محقق مي شود

کد خبر: 20304 تاریخ انتشار: 1397/04/05
نمایش: 1971
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري:تسهيل در امر توليد و تسريع در اجراي طرح هاي کشاورزي، مي تواند مطالبات اقتصادي مردم را محقق کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري ،عليرضا اورنگي رييس سازمان امور اراضي کشور با اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري ديدار و گفتگو کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري در اين نشست با تاکيد بر تسهيل و تسريع در واگذاري طرح هاي کشاورزي اظهار کرد: مشکلاتي در حوزه سرمايه گذاري در بخش کشاورزي وجود دارد که اگر در اين حوزه سخت گيري هاي موجود در واگذاري ها تعديل شود، بسياري از مشکلات برطرف مي شود.


اقبال عباسي، کاغذ بازي هاي اداري را از موانع جدي جذب سرمايه گذار در استان برشمرد و ادامه داد: برنامه موثري براي جذب سرمايه گذار در مناطق کمتربرخوردار وجود ندارد و اين امر مي طلبد تا امتيازاتي براي سرمايه گذاران در نظر گرفته شود.

وي تصريح کرد: فرآيند واگذاري زمين به سرمايه گذاران در مناطق مختلف کشور يکسان است و اين در حالي است که بايد براي مناطق کمتربرخودار تسهيلات بيشتري در نظر گرفته شود.

 افتتاح 40 طرح کشاورزي، بهره برداري از ساختمان امور اراضي به مساحت يک هزار مترمربع، آغاز طرح اجراي 18 هزار هکتار عمليات يکپارچه سازي و اهداي نخستين اسناد ثبتي کاداستر اراضي کشاورزي استان از ديگر برنامه هاي سفر معاون وزير جهادکشاورزي به چهارمحال و بختياري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07