پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

جنگ رواني و تحريم نبايد بهانه اي براي کم کاري برخي مديران باشد

کد خبر: 20358 تاریخ انتشار: 1397/04/12
نمایش: 1920
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: همه استان ها با تحريم و مشکلات اقتصادي روبرو هستند و اين دليلي براي کم کاري برخي از مديران نمي باشد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي با اشاره به افزايش آمار بيکاري در استان گفت: اگر جنگ رواني و تحريمي است  همه استان ها با آن مواجه هستند و اين مسئله نبايد بهانه اي براي کم کاري برخي از مديران باشد.

وي افزود: پنج عامل مهم از جمله سرمايه گذاران، فرآيند سرمايه گذاري، بانک ها، عوامل مديريتي و عوامل بازدارنده در بحث اشتغال  بايد مورد بحث و بررسي قرار گيرد و مشخص شود هر کدام چه ميزان تأثير در افزايش يا کاهش نرخ بيکاري در استان داشته اند.

عباسي در ادامه با اشاره به حمايت از توليدات داخلي گفت: حمايت از کالاي ايراني يک شعار بسيار استراتژيک است و حمايت از کالاي ايراني نبايد تنها محدود به بازار و مغازه‌ها شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برخي به اشتباه تصور مي کنند تنها استفاده از محصولات داخلي تحقق اقتصاد مقاومتي است، در صورتي حمايت از توليدات داخلي بايد از ابتدايي‌ترين گام ها توليد آغاز شود که در نهايت به بازار فروش برسد.

عباسي عنوان کرد: روز گذشته از پارک علم و فناوري استان بازديد و از نزديک با مشکلات شرکت هاي دانش بنيان مستقر در پارک علم و فناوري آشنا شديم که مهمترين مشکل اين شرکت ها نبود بازار فروش و عدم استقبال از توليدات آنها در استان است.

وي افزود:در حال حاضر شهرداري هاي استان تجهيزات مورد نياز خود را از استان‌هاي ديگر تهيه مي کنند و اگر تجهيزات مورد نياز آنها در شرکت هاي دانش بنيان استان توليد شود بايد اين شرکت ها حمايت شوند.

استاندار در ادامه با اشاره به عهد شکني آمريکا و خارج شدن از برجام گفت: آمريکا با سياست استکباري هميشگي خود به دنبال کارشکني هاي جهاني عليه ايران است و با ايجاد نارضايتي در بين مردم و با ايجاد تورم و فشارهاي اقتصادي به خيال خام خود اتفاقاتي را در ايران رقم مي زند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07