پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نشست بررسي کم و کيف مصارف منابع آب در وزارت نيرو برگزار گرديد

کد خبر: 20363 تاریخ انتشار: 1397/04/13
نمایش: 1988
اخبار
باحضور استاندار چهارمحال و بختياري، مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و معاون امور آب و آبفا وزارت نيرو نشستي به منظور بررسي کم و کيف مصارف منابع آب برگزار گرديد
به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري چهارمحال و بختياري،اقبال عباسي در نشستي که با حضور مجمع نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي و معاون امور آب و آبفا وزارت نيرو و مديران ذيربط وزارت نيرو که به منظور بررسي کم و کيف مصارف منابع آب برگزار گرديد، اظهارداشت: نصب کنتورهاي کنترل مصرف آب در حوضه ي چهارمحال بختياري انجام شده است.

استاندارچهارمحال و بختياري با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور کنترل و نظارت مصرف، تصريح کرد: در اين راستا تعدادي از بندها جمع آوري شده و با برداشت هاي غيرمجاز برخورد لازم صورت گرفته است.

وي اضافه کرد :وضعيت اين مايه گرانبها به قدري حساس شده که بايستي باتمام توان علمي وتجربي به حل اين موضوع بشتابيم.

وي ادامه داد: در صورت عدم مديريت مصرف و برداشت هاي بي رويه و آسيب ديدن منابع آب سطحي و زيرزميني، تامين آب براي شرب مردم و کشاورزي در آينده بسيار چالش‌برانگيز خواهد بود.

در ادامه از معاون وزير و مجموعه مديران مربوط براي بازديد و بررسي کم و کيف توليد آب و مسائل و مشکلات مربوط به استان دعوت بعمل آمد و مورد موافقت نيز قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07