پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي

ساعت کار دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري تغيير کرد

کد خبر: 20409 تاریخ انتشار: 1397/04/21
نمایش: 1873
اخبار
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري از تغيير ساعت آغاز به کار دستگاه هاي اجرايي اين استان از شنبه بيست و سوم تيرماه از 7:30 به 6:30 به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي خبر داد.
مجيد نظري دهکردي روز پنجشنبه در شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: به استناد مصوبه هيات وزيران براي صرفه جويي در مصرف انرژي، ساعت کاري تمامي دستگاه هاي اجرايي، شرکت ها، نهادهاي عمومي انقلاب اسلامي و بانک هاي استان بجز مراکز خدمات رسان مانند بيمارستان ها از روز شنبه 23 تيرماه 1397 تا پايان مردادماه سال جاري تغيير پيدا کرد.

وي افزود: براساس مصوبه اعضاي شوراي هماهنگي مديريت بحران چهارمحال و بختياري ساعت کاري 6:30 تا 13:30 مي باشد.

مديرکل دفتر مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: به منظور مديريت پديده خشکسالي و آتش سوزي هاي ناشي از آن در نقاط مختلف استان مانند مراتع و جنگل ها مصوب شد تا مديران دستگاه هاي اجرايي مربوطه نسبت به اقدامات پيشگيرانه وارد عمل شوند.

ستار فرهادي تصريح کرد: همچنين مصوب شد تا در صورت بروز حوادث احتمالي در چهارمحال و بختياري به ويژه هنگام وقوع آتش سوزي در جنگل ها و مراتع تمامي اعضاي شوراي مديريت بحران استان همکاري، هماهنگي و تعامل لازم را با يکديگر داشته باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06