پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

رسالت مهم خبرنگاران آگاهي بخشي به جامعه است

کد خبر: 20516 تاریخ انتشار: 1397/05/17 08:07:26
نمایش: 1799
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با گراميداشت روز خبرنگار تاکيد کرد: رسالت و وظيفه اصلي خبرنگاران آگاهي بخشي به جامعه است.
اقبال عباسي سه شنبه شب در ويژه برنامه  گراميداشت روز خبرنگار  افزود: خبرنگار براي آگاهي بخشي به جامعه خود نيازمند داشتن آگاهي است و بايد همواره در تلاش براي کسب آگاهي باشند.

به گفته وي، اگر خبرنگاري در رسالت اطلاع رساني، آگاهي نداشته باشد نمي تواند به جامعه آگاهي بخشي کند و تنها به مثابه يک فرد اطلاع دهنده تبديل مي شود.

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) که در افغانستان به دست تروريست ها به شهادت رسيد، افزود:آگاهي بخشي بايد عالمانه، علاقانه ، نشاط بخش و اميد آفرين و حق جويانه باشد و اين رسالت مهم خبرنگاران است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت : آگاهي بخشي صادقانه و بر مدار اعتدال و نشاط آفرين نقش مهمي در توسعه و پيشرفت جامعه خواهد داشت.

به گفته وي، اگر خبرنگار به دنبال اين آگاهي بخشي در جامعه نباشد ، توليد خبرش به منزله بردن خبر از يک فضا به فضاي ديگر است و اثرگذار نخواهد بود.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:آگاهي بخشي خبرنگار در رفتار عمومي جامعه اثرگذار خواهد بود و به پيشرفت، امنيت پايدار، امنيت منافع ملي و فرهنگ عمومي کمک خواهد کرد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي چهارمحال و بختياري نيز گفت: هفته گراميداشت روز خبرنگار در اين استان با تشکيل ستاد آن آغاز به کار کرد.

جواد کارگران دهکردي افزود: هم اکنون ۶۱ نشريه در چهارمحال و بختياري فعاليت مي کنند و خبرنگاران به انعکاس فعاليت هاي استان مي پردازند.

 در اين جشن آقايان مجيد تقيان و ميثم محموديان از  مسئولين خانه مطبوعات چهارمحال و بختياري به بيان مشکلات پيشروي خبرنگاران و رسانه ها پرداختند.

در اين آيين توسط استاندار چهارمحال و بختياري از خبرنگاران فعال در استان تقدير و تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07