پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در چهارمين روز هفته دولت

23 طرح در شهرستان کيار بهره برداري شد

کد خبر: 30592 تاریخ انتشار: 1397/06/05 14:27:25
نمایش: 2973
اخبار
23 طرح عمراني، خدماتي روز دوشنبه همزمان با چهارمين روز هفته دولت در شهرستان کيار به بهره برداري رسيد.
مديرکل جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري چهارمحال و بختياري در آيين بهره برداري از اين طرح ها، افزود: اين تعداد طرح با اختصاص اعتباري افزون بر 78 ميليارد ريال بهره برداري شد.

ملک محمد قربانپور ادامه داد: طرح هادي روستايي براي روستاهاي سرتشنيز، جغدان و سلم، اجراي فاز دوم سيستم آبياري باراني باجگيران، پرورش بوقلمون، زيرسازي و آسفالت معابر 6 روستا، تکميل بوستان روستايي و افتتاح ساختان دهياري جغدان از جمله اين طرح هاست.

وي ادامه داد: تامين آب روستاهاي برنجگان، دوپلان و سلم، نصب تجهيزات شبکه هاي توزيع برق، نصب و تعويض کنتورهاي چند زمانه، اصلاح و بهينه سازي روشنايي معابر و اجراي آسفالت معابر شهرک صنعتي تشنيز از ديگر طرح هاي بهره برداري شده شهرستان کيار است.

قربانپور به کلنگ زني 7 طرح در اين شهرستان اشاره کرد و گفت: براي اجراي اين تعداد طرح شامل طرح هاي برق رساني، زيرسازي معابر و ايجاد بوستان کودک، به 7 ميليارد ريال اعتبار نياز است. 

مديرکل جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به دستاوردهاي نظام و خدمات دولت تدبير و اميد، خاطر نشان کرد: اميد است بتوان با خدمات رساني مطلوب تر به مردم در جهت کسب رضايتمندي آنها بيش از پيش گام برداشت.

همزمان با هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، 243 طرح با اعتبار 2 هزار و 185ميليارد ريال سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري بهره برداري و افتتاح مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07