پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

سوال از رييس جمهوري در هفته دولت نشانه آزادي است

کد خبر: 30603 تاریخ انتشار: 1397/06/06
نمایش: 2070
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري خدمات دولت تدبير و اميد در 5 سال گذشته را شفاف، مدبرانه دانست و گفت: سوال نمايندگان مجلس از رييس جمهوري آنهم در هفته دولت، نشان از استقلال و آزادي در نظام اسلامي است.
اقبال عباسي روز سه شنبه در آيين بهره برداري متمرکز از 47 طرح عمراني، خدماتي و صنعتي شهرستان شهرکرد در فرهنگسراي مرکز استان افزود: دولت يازدهم و دوازدهم در سخت ترين شرايط اقتصادي، امور اجرايي را بدست گرفت و با مديريت عالمانه و تعامل با کشورهاي ديگر براي توسعه تجارت بين المللي پيش رفت.

وي، دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي در چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامي را بي نظير دانست و تصريح کرد: طبق آمار رسمي در چهارمحال و بختياري بيش از 80 درصد از زير ساخت هاي آموزشي، ارتباطات، بهداشت و درمان ،کشاورزي و اجراي شبکه هاي آب برق ، تلفن ،اينترنت و گاز طبيعي در دوران انقلاب اسلامي اجرايي شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري خدمات انجام شده در 5 سال گذشته اين استان را نيز وصف ناپذير دانست و تاکيد کرد: اجراي بيش از دو هزار و 9 پروژه  دولتي با اعتباري افزون بر 35هزارميليارد ريال و عملياتي شدن 317 پروژه بخش خصوصي با اعتباري افزون بر 32هزارميليارد ريال ، نشان از حمايت دولت تدبير و اميد از مردم اين خطه است.

در اين آيين 47 طرح عمراني، خدماتي، کشاورزي و زيرساختي به مناسبت هفته دولت با 455ميليارد و 680 ميليون ريال اعتبار هزينه بهره برداري شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06