پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

رئيس جمهوري منافع ملي را بر مصلحت خود ترجيح داد

کد خبر: 30605 تاریخ انتشار: 1397/06/06
نمایش: 1763
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در وضعيتي که دشمن به دنبال تضعيف مولفه هاي مثبت ايران است، نمايش اختلاف عميق حکم عقل نيست و رئيس جمهوري نشان داد که براي نظام و ايران از مصلحت خود مي گذرد.
اقبال عباسي روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا درباره بحث سوال از رئيس جمهوري اظهار داشت: سوال از رئيس جمهوري حق مجلس است و حجت الاسلام روحاني نشان داد که در چارچوب قانون اساسي براي مجلس و منتخبان ملت احترام قائل است.

وي افزود: حجت الاسلام روحاني با وجود توصيه برخي حاميان و به قيمت نگراني بدنه حاميان دولت، در چارچوب مصالح کلان کشور سخن گفت و نشان داد که به عنوان رئيس جمهوري مصلحت مردم و کشور بر مصلحت خودش مقدم تر است.

عباسي با اشاره به رفتارهاي خصمانه دشمنان ايران اسلامي، تصريح کرد: در مواجهه با طراحي هاي دشمنان بايد گروه هاي مختلف سياسي اعم از چپ و راست و اصول گرا، اصلاح طلب و اعتدالي در کنار هم باشند.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: امروز وحدت حداکثري ايرانيان، باطل السحر نقشه شومي است که دشمنان اين ملت براي نظام و کشور ما کشيده اند. 

عباسي روح حاکم بر سخنان رئيس جمهوري در مجلس را با لحاظ موقعيت خطير کنوني ارزيابي کرد و افزود: رئيس جمهوري مي توانست به گونه اي ديگر نيز سخن بگويد و مخالفان را در وضعيتي ديگر قرار دهد، اما شجاعانه سکوت کرد و اجازه نداد که شکاف و درزي در صف وحدت ملت رخ دهد، شکافي که اميد مخالفان و دشمنان جمهوري اسلامي ايران است.

وي، تلاش صادقانه دولتمردان در سطوح مختلف براي کاهش مشکلات مردم را يادآور شد و افزود: مطابق سياست هاي کلان دولت تدبير و اميد، همه مديران در تمام سطوح موظفند صادقانه در خدمت رساني به مردم گام بردارند. 

عباسي وظيفه مديران دولتي را در اين شرايط بيش از پيش مهم دانست و خاطر نشان کرد: موظف هستيم که اجازه ندهيم بين مردم و نظام شکافي بيفتد و خدمت به مردم را با انرژي و توان مضاعفي انجام دهيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07