پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

توجه به بانوان براي اصلاح جامعه ضروري است

کد خبر: 30713 تاریخ انتشار: 1397/06/24
نمایش: 1867
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: براي اصلاح جامعه در رسيدن سريع تر به توسعه نيازمند توجه به توان بانوان در بخش هاي مختلف هستيم.
اقبال عباسي عصر شنبه در جلسه شوراي اداري چهارمحال و بختياري با حضور معصومه ابتکار معاون رئيس جمهوري در امور زنان و خانواده افزود: اميد بخشي در جامعه باعث موفقيت هاي مطلوب آن جامعه بخصوص زنان شده از اين رو لازم است تا مديران دستگاه هاي اجرايي از توان بانوان در بخش هاي مديريتي استفاده کنند.

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري نيز گفت: رسيدن به سهم 30 درصدي مديريتي بانوان، توجه مسئولان استان را مي طلبد.

پريسا ابراهيم پور تاکيد کرد: از مجموع جمعيت 947 هزار نفري چهارمحال و بختياري براساس آمار سرشماري نفوس و مسکن سال 1395 حدود 465 هزار و 407 نفر بانو هستند، ضمن آنکه 175 بانوي استان در احزاب سياسي، 12 نفر در شوراهاي اسلامي روستاها و 34 نفر در شوراهاي اسلامي شهرها عضويت دارند.

وي يادآور شد: ارائه آموزش هاي پيش از ازدواج به افزون بر 90 درصد زوجين چهارمحال و بختياري از مهمترين برنامه هاي دولت تدبير و اميد به منظور کاهش طلاق در اين استان است.

در اين نشست تعدادي از کارآفرينان بخش هاي مختلف چهارمحال و بختياري گزارشي از روند توانمندي هاي حوزه بانوان اين استان ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07