پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

کارخانه ها بدنبال اخراج نيروي کار نباشند

کد خبر: 30722 تاریخ انتشار: 1397/06/27 09:44:00
نمایش: 1955
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دولت با تمام امکانات در رفع مشکلات واحدهاي توليدي مي کوشد، تعديل نيرو يا اخراج کارگران را در شرايط فعلي غيرقابل قبول دانست.
اقبال عباسي روز سه شنبه در بازديد از کارخانه برفاب شهرکرد با بررسي مشکلات اين واحد صنعتي افزود: بي شک در شرايط فعلي کشور بسياري از کارخانه هاي توليدي با مشکلاتي از قبيل تامين مواد اوليه مواجه هستند اما اين مشکلات نبايد زمينه اي براي تعديل نيروي کار و اخراج کارگران شود.

وي ادامه داد: کارفرمايان تا زماني که مواد اوليه براي کارخانه هاي توليدي آنها تامين شود زمينه اي فراهم کنند تا کارگران از بيمه بيکاري برخوردار شوند و پس از رفع مشکلات واحدهاي خود اين کارگران را به کار بازگردانند.

عباسي تصريح کرد: از کارفرمايان بخش خصوصي تقاضا مي شود تا در شرايط کنوني کشور اقدامي نکنند که به نااميدي قشر کارگر منجر شود و در اين خصوص با دولت همکاري کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اولويت دولت رونق توليدات داخلي و حمايت از کالاي ايراني است، افزود: دولت با تمام قدرت درصدد رفع مشکل واحدهاي توليدي است و در اين رابطه بخش خصوصي بايد دولت را در کنار خود ببيند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07