پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري در ساماندهي اموال دولتي و اوراق بهادار برتر شد

کد خبر: 30848 تاریخ انتشار: 1397/07/21 08:49:33
نمایش: 2291
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امسال اين استان در ساماندهي اموال دولتي و اوراق بهادار رتبه دوم کشور را در بين استانها کسب کرده است.
اقبال عباسي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: براساس اعلام معاون نظارت مالي وزارت امور اقتصادي و دارايي و خزانه دار کل کشور، چهارمحال و بختياري با تلاش و کوشش در اجراي صحيح وظايف محوله به منظور شفاف سازي و ساماندهي اموال دولتي و اوراق بهادار متناسب با اولويت راهبردي و برنامه استراتژيک اين وزارتخانه به مقام دوم کشور در بين 31 استان دست يافت.

وي افزود: در اين ارزيابي قزوين مقام نخست و استان هاي خوزستان، زنجان و آذربايجان شرقي پس از چهارمحال و بختياري سوم تا پنجم شدند.

عباسي تصريح کرد: تلاش مسئولان چهارمحال و بختياري براي جذب اعتبارات ملي، استاني، ملي استاني شده و ساير منابع ، براساس برنامه هاي مدون صورت مي گيرد.

به گزارش ايرنا، سيد رحمت الله کرمي معاون نظارت مالي وزارت امور اقتصادي و دارايي و خزانه دار کل کشور در نامه اي به استاندار و مديرکل امور اقتصادي و دارايي چهارمحال و بختياري از تلاش ها و کوشش مسئولان استان براي اجراي صحيح وظايف محوله به منظور شفاف سازي و ساماندهي اموال دولتي و اوراق بهادار متناسب با اولويت راهبردي و برنامه استراتژيک اين وزارتخانه قدرداني کرده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07