پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تسهيل در اکتشاف و توليد بخش معادن در دستورکار دولت است

کد خبر: 30876 تاریخ انتشار: 1397/07/25
نمایش: 2763
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تسهيل در اکتشاف، صدور پروانه بهره برداري، توليد و فرآوري در بخش معدن براي تحقق اقتصاد مقاومتي در دستور کار دولت قرار گرفته است.
اقبال عباسي  در شوراي معادن چهارمحال و بختياري، گفت: تسهيل در اکتشاف، صدور پروانه بهره برداري، توليد و فرآوري در بخش معدن براي تحقق اقتصاد مقاومتي در دستور کار دولت قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:خوشبختانه اين استان از موقعيت جغرافيايي بسيار خوبي برخوردار است که همين موضوع سبب شده معادن زياد با ويژگي‌هاي خاص در آن وجود داشته باشد.

 وي ادامه داد:علاوه بر اکتشاف و استخراج معادن جديد ، ايجاد صنايع تبديلي در اين حوزه بايد بصورت ويژه برنامه ريزي گردد.

وي اصلاح مناطق حفاظت شده  را از اولويت‌هاي اصلي در بحث توسعه معادن بر شمرد و افزود: در حال حاضر محدوديت‌ها در اين زمينه برداشته شده است.
 
استاندار تاکيد کرد: فرمانداران براي تسهيل در امر اکتشاف، برداشت از معادن و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم ، تلاش مضاعف داشته باشند.

عباسي با تاکيد براينکه زيرساخت‌هاي لازم براي معادني که فعال هستند و امکان برداشت از آن‌ها وجود دارد تامين شود، عنوان کرد: تسهيل در ايجاد زيرساخت‌ها، کمک به بهره‌برداران از معادن و رفع معارضات محلي سه فاکتور مهم در حوزه توسعه معادن چهارمحال و بختياري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07