پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري:

تلاش دشمن جهت ايجاد مشکل اقتصادي براي مردم

کد خبر: 30904 تاریخ انتشار: 1397/08/01
نمایش: 3047
اخبار
معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دشمن سعي دارد با جنگ رواني القا کند که در 13 آبان فشار اقتصادي را تشديد مي‌کند، اما بداند مردم ما در هميشه در صحنه حضور دارند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري  در همايش  گراميداشت هفته بيمه سلامت، تحقق بيمه سلامت در کشور را حرکت در مسير منويات مقام معظم رهبري عنوان کرد و گفت: کاهش پرداخت سهم بيمه شده، پوشش فراگير بيمه در کشور و گسترش نظام ارجاع و پزشک خانواده از مهمترين اهداف بيمه سلامت است.

الله کرم نصيري افزود: در 40 سال گذشته ، نظام اسلامي ايران به دستاوردهاي مهمي دست يافته و همواره اميدوارانه به جلو حرکت کرده ايم و اين موضوع جز با رهبري مدبرانه و همراهي مردم محقق نمي شد.

وي با اشاره به فشارهاي اقتصادي دشمن بر ايران تصريح کرد: دشمن در اين 40 سال هر ترفند و توطئه اي که وجود داشت بر عليه ايران به کار بست اما هيچگاه در اين ميدان پيروز نشد.

نصيري خاطرنشان کرد: به مردم اين اميد را مي دهيم که بعد از 13 آبان که به گفته آمريکا تحريم ها عليه کشور تشديد مي شود، اوضاع نه تنها بدتر بلکه بهتر مي شود و از اين پيچ تاريخي نيز به سلامت عبور خواهيم کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06