پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختياري ظرفيت ميزباني مسابقات بين المللي را دارد

کد خبر: 31040 تاریخ انتشار: 1397/09/01
نمایش: 2204
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود استعدادهاي ورزشي استان گفت: اين استان ظرفيت برگزاري و ميزباني مسابقات ورزشي بين المللي را دارد.
اقبال عباسي روز پنجشنبه در نشست با معاون توسعه و مديريت وزارت ورزش و جوانان تاکيد کرد: وجود مجموعه ورزشي شهداي بروجن (پيست دووميداني تارتان)، زمينه ميزباني مسابقات بين المللي را فراهم کرده است.

عباسي، با اشاره به کسب مدال هاي رنگارنگ از سوي ورزشکاران اين استان در مسابقات بين المللي تاکيد کرد: چهارمحال و بختياري نيازمند طرحهاي بزرگ و ملي ديگري در حد و اندازه پيست دووميداني تارتان است و انتظار است وزارت ورزش و جوانان نگاه ويژه اي به اين استان داشته باشد.

به گفته وي، برگزاري مسابقات ورزشي بين المللي ، باعث بيشتر شناخته شدن ظرفيت هاي چهارمحال و بختياري مي شود.

وي، توجه به بخش جوانان را يکي ديگر از مطالبات استان از وزارت و ورزش و جوانان دانست و گفت: با وجود استعدادهاي درخشان و جوان ، انتظار مي رود در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان، نگاه ويژه اي به اين استان شود.

استاندار چهارمحال و بختياري، به آغاز عمليات ساخت ساختمان خانه جوان استان در شهرکرد اشاره کرد و گفت : با بهره برداري از اين طرح ، فعاليت تشکل هاي جوانان در اين مجموعه پيگيري مي شود.

عباسي، تکميل دو طرح عمراني هتل و خوابگاه ورزشکاران و مجموعه المپيک شهرکرد را از ديگر مطالبات ورزشکاران دانست و خواستار اختصاص اعتبار لازم از سوي وزارت ورزش و جوانان براي اين دو طرح شد.

معاون وزير ورزش و جوانان نيز در اين نشست براي تکميل و توسعه طرحهاي نيمه تمام اين استان قول مساعد داد و گفت: برخي از استان مستعد برخي از رشته هاي ورزشي هستند که بايد زيرساخت هاي اين رشته ها در استانها فراهم شود.

ژاله فرامرزيان بروجني افزود: در اين راستا از راهکارها و ظرفيت هاي قانوني براي تامين اعتبار دو طرح مذکور استفاده مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06