پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار تاکيد کرد

اجراي طرح بازآفريني شهري در چهارمحال و بختياري تسريع مي شود

کد خبر: 31089 تاریخ انتشار: 1397/09/11
نمایش: 1831
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با قول مساعد مسوولان کشور، اجراي طرح ملي بازآفريني شهري در استان تسريع و از معافيت هاي لازم برخوردار مي شود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: در نشستي که روز يکشنبه با هوشنگ عشايري مديرعامل شرکت بازآفريني شهري برگزار شد در خصوص اجراي هرچه بهتر اين طرح و بازسازي بافت هاي فرسوده شهري استان بحث و تبادل نظر شد.

وي ادامه داد: مديرعامل شرکت بازآفريني شهري در اين نشست قول مساعد داد تا در راستاي تسريع اجراي اين طرح ملي در استان، تسهيلات بانکي مناسب و معافيت هاي مربوط به عرصه ساخت و ساز به انبوه سازان و بخش خصوصي اختصاص داده شود.

عباسي با تاکيد بر همراهي و همکاري بخش هاي مرتبط با طرح بازآفريني شهري، تصريح کرد: در همين راستا ضمن اينکه مديران اجرايي بايد نسبت به اهميت اجراي اين طرح توجيه و ترغيب شوند بلکه بايد براي مردم و ساکنان بافت هاي فرسوده و سرمايه گذاران بخش خصوصي نيز فرهنگ سازي و بسترسازي مناسب انجام گيرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به شناسايي 10 محله هدف بازآفريني شهري در استان، افزود: بر اساس اين طرح سالانه 100 هکتار از اين محله ها بازآفريني مي شود.

توسعه خدمات روبنايي، بهسازي فضاهاي محله، ارتقاي توانمندي هاي اجتماعي و اقتصادي، مقاوم سازي و نوسازي بناهاي مسکوني از مهمترين اهداف طرح بازآفريني شهري است.

مطابق برنامه ششم و هفتم توسعه سالانه 270 محله و سکونتگاه غير رسمي و ناکارآمد در کشور بازآفريني و ساماندهي مي شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06