پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون استاندار چهارمحال و بختياري:

روحيه مطالبه گري با قشر دانشجو عجين است

کد خبر: 31091 تاریخ انتشار: 1397/09/12
نمایش: 1911
اخبار
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با حضور در جشن گراميداشت روز دانشجو، روحيه مطالبه گري را با قشر دانشجو عجين دانست و گفت: ذات دانشجو پرسشگري و مطالبه گري است، اما بايد در اين مسير نقاط ضعف و قوت در کنار يکديگر ديده شود.
جعفر مرداني در مراسم گراميداشت روز دانشجو گفت : امروز به برکت انقلاب اسلامي ايران چهار دهه از عمر نظام اسلامي در کشور مي گذرد و در اين سالها پيشرفت ها و دستاوردهاي بسياري نصيب کشور شده است که نبايد به سبب برخي کاستي ها اين دستاوردهاي بزرگ را ناديده گرفت.

وي تصريح کرد : اگرچه هنوز تا رسيدن به وضعيت ايده آل فاصله وجود دارد، اما اين موضوع نافي تلاش هاي شبانه روزي دلسوزان و خدمتگزاران به نظام نيست.

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برخورد با تخلفات از وظايف دستگاه هاي نظارتي است، افزود: اگر تخلفي از سوي مديران و دستگاه هاي اجرايي سر بزند بايد اجازه داد اين موضوع از سوي نهادهاي مربوطه و دستگاه هاي نظارتي اثبات و پيگيري شود.

مرداني خاطر نشان کرد: حضور نداشتن استاندار در برنامه جشن روز دانشجو ، به دليل سفر او به تهران براي پيگيري امور اجرايي و بودجه 98 استان است و بي شک در فرصتي ديگر با دانشجويان نشستي خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06