پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري

با مديران سهل انگار در رسيدگي به امور ايثارگران برخورد مي شود

کد خبر: 31099 تاریخ انتشار: 1397/09/13
نمایش: 1829
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ارائه خدمت به جانبازان گفت: با مديران سهل انگار در رسيدگي به امور ايثارگران برخورد جدي خواهد شد.
اقبال عباسي شامگاه سه شنبه در نخستين شوراي هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در صورتي که مسئولي از خدمات رساني به ايثارگران کوتاهي کند مورد برخورد جدي و قانوني قرار خواهد گرفت.

عباسي، مديران دستگاه هاي اجرايي و مشاوران امور ايثارگران را مکمل همديگر اعلام و تصريح کرد: نشست بعدي شوراي هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري بايد با حضور مشاوران و مسئولان در کنار يکديگر برگزار شود.

وي يادآور شد: برگزاري نشست هاي شوراي هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري هر 3 ماه يک بار صورت گيرد.

رئيس شوراي هماهنگي امور ايثارگران چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در صورتي که مشکلي از ايثارگران در سطح استاني رفع نشود پيگيري به منظور رفع آن از طريق ملي ضرورت دارد.

وي گفت: در صورتي که مسئول امور اداري، مالي و يا کارگزيني دستگاه هاي اجرايي به عنوان مشاور امور ايثارگران فعاليت کند،با توجه به اشرافيت به قوانين مرتبط با اين حوزه، در خواست هاي ايثارگران سريع تر به نتيجه مي رسد.

عباسي تاکيد کرد: مشاوران امور ايثارگران دستگاه هاي اجرايي بايد به اندازه مديرکل دستگاه اجرايي مربوطه نسبت به قانون و امور ادراي اطلاع داشته باشند.

در اين نشست تعدادي از مشاوران امور ايثارگران دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري مشکلات، ديدگاه ها، پيشنهادات و انتقادات خود را درباره جايگاه سازماني اين حوزه اعلام و ارائه کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06