پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار:

سلامت و امنيت غذايي مردم در تمامي طرح هاي توليدي از اهميت ويژه اي برخوردار است.

کد خبر: 31101 تاریخ انتشار: 1397/09/12
نمایش: 1871
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار:توجه به سلامت و امنيت غذايي مردم در تمامي طرح هاي توليدي از اهميت ويژه اي برخوردار است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري شامگاه دوشنبه در کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري گفت : بررسي تخصصي مشکلات حوزه توليد در نشست هاي کارشناسي ضرورت دارد.

الله کرم نصيري تاکيد کرد: توجه به سلامت و امنيت غذايي مردم در تمامي طرح هاي توليدي از اهميت ويژه اي برخوردار است.
وي اظهار داشت: تسريع در پرداخت تسهيلات طرح هاي توليدي مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
 

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختياري گفت: پرداخت يکهزار و 26 ميليارد ريال تسهيلات براي حمايت از 24 طرح و واحد توليدي استان به تصويب رسيد.


سيد نعيم امامي نيز در کارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: با پرداخت اين ميزان تسهيلات اشتغال يکهزار و 395 نفر تثبيت و براي 22 نفر شغل جديد ايجاد مي شود.

وي افزود: از مجموع اين تسهيلات 875 ميليارد ريال به بخش سرمايه در گردش 9 طرح، 33 ميليارد ريال به منظور سرمايه ثابت 3 طرح و مابقي براي تجهيز و بازسازي 12 طرح چهارمحال و بختياري پرداخت مي شود.

امامي تصريح کرد :ستاد تسهيل و رفع موانع توليد چهارمحال و بختياري امسال 197 مصوبه داشته است که از اين تعداد 155 مصوبه به طور کامل اجرا شد و 42 مصوبه در حال اجرا است.


در اين نشست مشکلات 4 طرح و واحد توليدي چهارمحال و بختياري در بخش هاي بيمه، ماليات و تمديد تسهيلات بررسي و راهکارهاي کارشناسي رفع آن ارائه شد.
چهارمحال و بختياري بيش از يک هزار و 200 طرح توليدي دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06