پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار جهارمحال و بختياري اعلام کرد

تکميل طرح هاي نيمه تمام با اعتبارات دولتي ممکن نيست

کد خبر: 31108 تاریخ انتشار: 1397/09/14
نمایش: 1864
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تکميل طرح هاي نيمه تمام با اعتبارات دولتي امکانپذير نيست و بايد در اين زمينه از ظرفيت بخش خصوصي و خيرين کمک گرفت.
اقبال عباسي 14 آذرماه در ششمين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان، ضمن تبريک روز دانشجو، اظهار کرد: به طور قطع زيرساخت هر توسعه با چهار شاخص انسان، علم، دانش و تلاش محقق مي‌شود که لازم و ملزوم يکديگر هستند. 

وي با بيان اينکه کانون اين چهار شاخص آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ساير مراکز علمي آموزشي است، افزود: اين مراکز نيازمند اعتبار لازم و همکاري ساير دستگاه‌هاي دست‌اندرکار هستند.

وي اضافه کرد:تکميل طرح هاي نيمه تمام با اعتبارات دولتي امکانپذير نيست و بايد در اين زمينه از ظرفيت بخش خصوصي و خيرين کمک گرفت.

عباسي تصريح کرد : متاسفانه بعضي مواقع عنوان مي‌ شود، اختصاص اعتبارات ملي جهت تکميل پروژه‌ها ،مشروط به تامين بخشي از محل منابع استاني است، که اين ظلمي در حق استان‌هاي توسعه نيافته است و مديران دستگاه‌هاي اجرايي نبايد به هيچ مقامي اجازه تنظيم موافقت نامه با اين شرايط را بدهند.

وي با اشاره به اينکه بودجه توزيعي در استان ها 30 درصد کل بودجه کشور است، اضافه کرد: برخي پروژه‌ها از رديف ملي برخوردار نيستند و اعتبار آن در اختيار وزير مربوطه است ،لذا دستگاه هاي آن حوزه ميزان سهم خود را با جديت پيگيري و دريافت کنند. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06