پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار چهارمحال و بختياري:

ايسنا در انتشار واقعيت‌ها مطلوب عمل کرده است

کد خبر: 31116 تاریخ انتشار: 1397/09/16
نمایش: 2260
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: خبرگزاري ايسنا تاکنون در حوزه اميد بخش بودن و انتشار واقعيت‌ها در جامعه مطلوب عمل کرده و پيشنهاد مي‌شود اميد و نشاط را بيشتر در مردم تقويت کند تا جامعه با اميد بيشتري به سمت تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران حرکت کند.
اقبال عباسي در گفت و گو با خبرنگار ايسنا - منطقه چهارمحال و بختياري – با اشاره به سالروز تاسيس خبرگزاري ايسنا و اينکه خبرگزاري ايسنا يک خبرگزاري دانشجويي است، افزود: انتظار از اين خبرگزاري انتشار اخبار واقعي است تا واقعيت‌ها در جامعه منعکس شود.

وي ضمن رضايتمندي از عملکرد اين رسانه، اظهار کرد: اين خبرگزاري داراي خبرنگاراني تلاشگر است.

عباسي تصريح کرد: برخي خبرنگاران و خبرگزاري‌ها به جاي انتشار اخبار درست و عملکردهاي مثبت نظام جمهوري اسلامي، بيشتر به دنبال بيان نقطه ضعف‌ها هستند تا آنان را پررنگ کنند که اين امر مردم را نااميد خواهد کرد.

وي خاطرنشان کرد: خبرگزاري ايسنا تاکنون در حوزه اميد بخش بودن و انتشار واقعيت‌ها در جامعه مطلوب عمل کرده و پيشنهاد مي‌شود اميد و نشاط را بيشتر در مردم تقويت کند تا جامعه با اميد بيشتري به سمت تحقق اهداف نظام جمهوري اسلامي ايران حرکت کند.

عباسي تاکيد کرد: از قشر داشجويان و به تبع آن خبرگزاري دانشجويي ايسنا انتظار است واقعيت‌ها را اميدبخش مخابره کند و در جاهايي که ضعف وجود دارد، اخبار در مسير حل آن مشکل منعکس شود تا گامي در راستاي حل مسائل و اصلاح و تقويت امور بردارد.

وي با اشاره به 16 آذر ماه، روز دانشجو، يادآور شد: همان‌گونه که از عنوان دانشجو مشخص است تعدادي از جوانان به دنبال دانش بوده و دانش را مي‌جويند لذا مديران و مسئولان دولتي از لحاظ عرفي و اخلاقي موظف هستند بيشتر با دانشحويان در ارتباط باشند و از نظرات آنان در حوزه‌هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اجتماعي و ... بهره‌برند.

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه گفت: بايستي ايراداتي که در بخش دانشجويي وجود دارد برطرف شود که در همين راستا لازم است يک تعامل دوسويه ميان کساني که به دنبال دانش هستند و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي شکل گرفته و تقويت شود.

عباسي بابيان اينکه لازم است خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي از دانش دانشجويان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در سال 32 تعدادي از دانشجويان با تدبير به دنبال مبارزه با استبداد بودند و در اين مسير مقدس خون خويش را هديه کردند و سرانجام خون اين شهدا نوري براي مبارزه  با استکبار و پيروزي انقلاب اسلامي ايران شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07