پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

استاندار بخش خصوصي را براي سرمايه گذاري در چهارمحال و بختياري دعوت کرد

کد خبر: 31152 تاریخ انتشار: 1397/09/24 15:09:48
نمایش: 2486
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري بودجه استان را براي ايجاد اشتغال و توليد ناکافي دانست و از بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در اين استان دعوت کرد.
اقبال عباسي روز شنبه در جلسه شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي چهارمحال و بختياري اظهار داشت:زمينه سرمايه گذاري بخش خصوصي در طرحهاي توليدي و اشتغالزا در اين استان فراهم شده است. 

به گفته وي، رفع مشکلات اشتغال و توليد در عرصه هاي مختلف با بودجه دولتي غير ممکن است و ضرورت مشارکت بخش خصوصي در اين زمينه انکارناپذير است. 

وي تصريح کرد : دولت حمايت از سرمايه گذاري بخش خصوصي در راستاي ايجاد استغال و توليد داخلي را در دستورکار خود قرار داده است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دشمن به دنبال ايجاد حنگ اقتصادي و رواني عليه ايران است ، افزود : شوراي گفت و گو دولت و بخش خصوصي، به عنوان اتاق فکر و مهمترين جايگاه براي مقابله با تهديدها و تحريم هاي اقتصادي دشمنان ، نقش مهمي بر عهده دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمنان توطئه هاي متعددي را در بخش هاي مختلف براي کشور طراحي کرده اند که با درايت، تدبير و اتکا به ظرفيت هاي داخلي مي توان آنها را خنثي کرد.

وي اظهار داشت: اين استان بايد براي پيشبرد مصوبات شوراي گفت و گو از ظرفيت نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در کميسيون هاي تخصصي نيز استفاده کند.

در اين جلسه مشکلات صادرات محصول سيمان چهارمحال و 3 طرح گردشگري در شهرستانهاي کوهرنگ، سامان و شهرکرد بررسي و راهکار براي رفع مشکلات آنها تعيين شد. 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07